کد خبر : 1734909 | 13 بهمن 1399 ساعت 09:38 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

یکی بدشانس، یکی بی دقت؛

ناکامی متفاوت مهاجمان تراکتور در گلزنی

تراکتور در روزی که شانس های خوبی برای گلزنی داشت، در باز کردن دروازه آلومینیوم ناکام ماند.

ناکامی متفاوت مهاجمان تراکتور در گلزنی

به گزارش ورزش سه؛ تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر میزبان آلومینیوم بود. این تیم به دنبال رقم زدن دومین برد متوالی خود بعد از غلبه بر گل گهر در سیرجان بود. شاگردان شجاعی در همان نیمه اول می توانستند دروازه حریف را باز کرده و پیش بیافتند اما دو بار، تیرک دروازه این اجازه را به آنها نداد. در نیمه دوم و در مسیر جبران گل خورده نیز، تراکتوری ها چند بار تا آستانه باز کردن دروازه پورحمیدی پیش رفتند اما درخشش این دروازه بان و البته بی دقتی بازیکنان تیم میزبان، این اتفاق را رقم نزد.

 

محمدرضا عباس زاده، مهاجم 7 گله تراکتور که در هفته های اخیر گل های حساسی برای تیمش به ثمر رسانده بود، در بازی با آلومینیوم با بدشانسی مواجه شد و نتوانست شمار گل های خود را بیشتر کند. او یک بار در دقیقه پنجم بازی با ضربه قیچی برگردان دروازه پورحمیدی را نشانه گرفت اما توپ در حالی که دروازه بان حریف هم تسلیم شده بود، به تیرک دروازه برخورد کرد. این تنها ممانعت تیرک دروازه از گلزنی عباس زاده نبود و یک بار دیگر در دقیقه 33 بازی، ارسال مسعود شجاعی از روی ضربه ایستگاهی را مهاجم سرخ پوشان با ضربه سر روانه دروازه حریف کرد که این ضربه بازهم به تیرک دروازه خورد.

 

1568132

 

در نیمه دوم تراکتوری ها برای زدن گل مساوی تلاش زیادی کردند و در دقیقه 78 شاهد اضافه شدن عکاشه حمزویی به خط حمله شان بودیم. مهاجم الجزایری تراکتوری ها برای تبدیل شدن به ناجی تیمش، شانس بزرگ داشت اما با بی دقت تمام آن را از دست داد. در حالی که سه دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، بعد از مهار ناقص پورحمیدی روی یک شوت از پشت محوطه جریمه، توپ مقابل حمزویی قرار گرفت و این بازیکن که فقط دروازه بان آلومینیوم را پیش روی خود داشت، با یک شوت عجیب روی ریباند، توپ را به بالای دروازه حریف روانه کرد.

 

1568131

 

به این ترتیب مهاجم تراکتور از باز کردن دروازه آلومینیوم ناکام ماندند، البته یکی به دلیل بدشانسی و دیگری به دلیل بی دقتی... البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که برخلاف آمار قابل قبول عباس زاده در گلزنی، مهاجم الجزایری تراکتوری ها هنوز موفق به گلزنی در لیگ بیستم نشده است.

دیدگاه‌ها