کد خبر : 1734913 | 13 بهمن 1399 ساعت 10:16 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

مشکلی که محرم به اشتباهات بازیکنانش نسبت نداد؛ 

اشتراک عجیب سپاهان با تیم‌های چهارم و پانزدهم!

نکتته عجیبی است که سپاهان به همراه ذوب آهن و نساجی مازندران با 17 گل خورده، بدترین خط دفاعی مسابقات لیگ برتر را به خود اختصاص داده اند.

اشتراک عجیب سپاهان با تیم‌های چهارم و پانزدهم! 

به گزارش "ورزش سه"، این نکته ای است که بخش مهمی از کنفرانس خبری محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان را به خود اختصاص داد. نکته جالب توجه در حرف های محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان این بود که او مدافعان یا دروازه بان تیمش را مقصر دریافت این گل های پرتعداد نمی‌داند و معتقد است باید برای از بین رفتن این مشکل ساختار دفاعی طلایی پوشان تغییر کند.


او در این زمینه در کنفرانس خبری پس از بازی برابر شهرخودرو که برای دومین بار با سه گل خورده برای سپاهان همراه شد، حرف هایش را آغاز کرد و گفت:« مدافعین و دروازه‌بانان من از بهترین‌های ایران هستند. من و کادرفنی باید شرایط سازمان دفاعی را درست کنیم. اینکه دفاع یا دروازه‌بان من اشتباه می‌کند، اگر فاحش باشد می‌گوییم اشتباه فاحش داشته ولی ما اشتباهاتمان تیمی است و مشکلاتی است که کادرفنی باید آن را برطرف کند. هیچکدام ارتباطی به دروازه‌بان یا مدافعین میانی من ندارد. من نمی‌توانم بیهوده از بازیکنانم ایرادی بگیرم.» 


نویدکیا در بخش دیگری از حرف هایش به مشکل روزهای ابتدای سپاهان در گل خورده های اشاره کرد که روی ضربات ایستگاهی بود و گفت:« اوایل کار مشکلاتی روی ضربات ایستگاهی داشتیم که گل‌هایمان را از آنجا دریافت می‌کردیم. خیلی خوب توانستیم با تغییراتی که دادیم این را ترمیم کنیم. الان به خصوص در این بازی مشکلات دیگری برایمان پیش آمد. باید بنشینیم بازی‌ها را ببینیم. با همکاران صحبت کنیم و تا جایی که می‌توانیم مشکلات را روز به روز مرتفع کنیم که این اتفاقات برایمان نیفتاد. کاملا قبول دارم که برای سپاهان 17گل در 13 بازی فاجعه است.» 

 

1562872


سپاهان در دیدار برابر شهرخودرو، پس از شکست 3 بر 1 مقابل گل گهر در اولین بازی فصل، بار دیگر شکستی مشابه را تجربه کرد تا محرم نویدکیا همچنان چالش دشواری برای کسب قهرمانی مسابقات و حتی سهمیه آسیایی در پیش داشته باشد.


البته که باید حتما به این نکته اشاره داشت که یکی از مشکلات نگران کننده تیم سپاهان در روزهای ابتدایی حضور محرم نویدکیا گل نزدن بود که به ویژه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و بازی های تدارکاتی پیش از فصل به چشم آمد ولی با شروع رقابت ها اثری از این مشکل دیده نشد و حالا در پایان هفته سیزدهم تیم او با به ثمر رساندن 20 گل بهترین آمار لیگ را به نام خود ثبت کرده است. 


مشکل دریافت گل های زیاد با وجود بازیکنان خوبی که طلایی پوشان در اختیار دارند، تا اینجا آخرین مشکل محرم نویدکیا در اولین سال مربیگری بوده و حالا باید دید این مربی که شرایط فنی تیم او بسیاری از کارشناسان را معطوف به خود کرده است، چقدر برای بازسازی و ایجاد ساختار دفاعی مناسب به زمان احتیاج دارد؛ مشکلی که البته برانکو ایوانکوویچ نیز در یکی دو سال ابتدایی حضورش در پرسپولیس با آن دست به گریبان بود و رفته رفته خط دفاعی تیمش را به بهترین بهترین خط دفاعی لیگ تبدیل کرد.

دیدگاه‌ها