کد خبر : 1734925 | 13 بهمن 1399 ساعت 10:54 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی از سپاهان؟ از حرف‌هایم سوبرداشت شده

خلعتبری: شرمنده نویدکیا و سپاهان شدیم

هافبک تکنیکی سپاهان بعد از شکست تیمش مقابل شهرخودرو مدعی است آنها قادر خواهند بود این نتیجه را به زودی جبران کنند.

خلعتبری: شرمنده نویدکیا و سپاهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری، بازیکن باتجربه سپاهان درباره دیدار تیمش مقابل شهرخودرو و شکست برابر حریف گفت: این بازی فرصت خوبی برای ما بود که بتوانیم به صدر جدول برسیم ولی در موقعی که بیش از همیشه به برد نیاز داشتیم نتوانستیم از فرصت استفاده کنیم و شکست خوردیم. باخت ما هیچ جای توجیهی ندارد و فقط شرمندگی برای ما بازیکنان ماند. هم شرمنده محرم نویدکیا شدیم که همینجا از او معذرت خواهی می‌کنم و هم شرمنده هواداران که امیدوارم ما را ببخشند و همه توانمان را به کار می‌گیریم این نتیجه را جبران کنیم. 

 

هافبک سپاهان در ادامه گفت: شهر خودرو تیم خوبی است. من خاطرات خوبی از این تیم و از شهر مشهد داشتم و از این شهر به فوتبال ایران معرفی شدم. بازیکنان و سرمربی شهر خودرو همه دوستان من و همبازیان سابقم هستند و برد مبارکشان باشد ولی ما نباید این بازی را می‌باختیم و امیدوارم دیگر در اصفهان چنین عملکردی نداشته باشیم و حداقل امتیازات بازی‌های خانگی را به طور کامل بگیریم. 

 

خلعتبری در مورد قضاوت بنیادی‌فر در این دیدار گفت: ما طبق رسم سرمربی تیم و خواسته او در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم و دو صحنه پنالتی هم در زمین رخ داد به نظرم درست بود ولی در اخراج گولسیانی به نظرم داور عجله کرد و با سختگیری تصمیم گرفت چرا که او داشت به بازیکن حریف می‌گفت خودش را زمین نیندازد ولی داور فکر کرد او فحاشی می‌کند و کارت نشان داد و این تشخیص به نظرم درست نبود. 

 

وی در مورد عملکرد خودش در این بازی در دقایق حضور در زمین گفت: من تلاش کردم در دقایقی که در زمین حضور دارم برای تیم مفید باشم ولی وقتی تیم شکست خورده یعنی همه بد بودیم. در تیم ما هم فرق نمی‌کند چه کسی بازی کند و من خودم هر چند دقیقه فرصت پیدا کنم سعی می‌کنم برای تیم مفید باشم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران مافات کنیم و خودم هم در صورت حضور در زمین عملکرد خوبی داشته باشم. 

 

1552516

 

هافبک سپاهان در مورد امتیازات سایر تیم‌ها و موقعیت خوب این تیم گفت: خدا را شکر شرایط خوبی در جدول داریم و بقیه تیم‌ها هم امتیاز از دست دادند و در جدول عقب نیافتادیم ولی همانطور که گفتم فرصت صدرنشینی را در این بازی از دست دادیم و امیدوارم در ادامه جبران کنیم. 

 

خلعتبری در مورد تقابل با ذوب آهن در هفته آینده هم گفت: بازی سختی داریم و ذوب آهن با سرمربی خوب و بازیکنان خوبی که دارد حریف سرسختی برای ما خواهد بود ولی قصد داریم نتیجه بازی با شهر خودرو را جبران کنیم و در این بازی به امید خدا پیروز خواهیم شد. 

 

وی در مورد اینکه گفته بود ممکن است نیم فصل از سپاهان جدا شود هم توضیح داد: من اینطور نگفتم و از صحبت‌های من بد برداشت شد و باعث شد سو تفاهم ایجاد شود. من به سپاهان و اصفهان علاقه زیادی دارم و از حضور در این تیم و زندگی در این شهر راضی هستم و محرم نویدکیا علاوه بر اینکه مربی من است، دوست قدیمی من هم محسوب می‌شود و از همه چیز در اینجا راضی هستم. 

 

خلعتبری در پایان با اشاره به درگذشت مرحوم میناوند گفت: خبر خیلی ناراحت کننده‌ای بود و هنوز باورم نمی‌شود. من از بس ناراحت بودم حتی پست هم برای او نگذاشتم چون نمی‌دانستم باید چه بنویسم. او از بزرگان فوتبال ما بود و روحش شاد باشد. امیدوارم آقای انصاریان هم هرچه زودتر سلامتش را به دست بیاورد و شنیده‌ام خدارا شکر حالش رو به بهبودی است. امیدوارم هرچه زودتر این ویروس لعنتی ریشه کن شود.

دیدگاه‌ها