کد خبر : 1734931 | 13 بهمن 1399 ساعت 11:25 | 25.4K بازدید | 2 دیدگاه

وقتی تراکتور پنالتی داد و جنجال شد(عکس)

اعلام پنالتی برای آلومینیوم در بازی با تراکتور، صحنه‌ای جنجالی را خلق کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور پس از پیروزی خارج از خانه مقابل گل گهر سیرجان به دنبال کسب پیروزی خانگی مقابل آلومینیوم در اراک بود. شاگردان شجاعی که طی هفته‌های اخیر روند پرنوسانی داشته اند، می توانستند با کسب برد مقابل آلومینیوم در قامت یک مدعی واقعی خود را به رتبه های بالاتر جدول برسانند. آنها شروع خوبی داشتند و چندین بار تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما یک پنالتی بدموقع آنها را از رسیدن به هدف شان محروم کرد.

 

در حالی که تراکتور بعد از فشار سی دقیقه ای خود در نیمه اول، کمی عقب تر کشیده بود، روی یک ارسال تند و تیز روی محوطه جریمه این تیم، شاهد سرنگون شدن بازیکن آلومینیوم و اعلام ضربه پنالتی برای میهمان بودیم. در این صحنه، حبیب فرعباسی با شیرجه ای بی مهابا خود را به توپ رساند ولی با امیرمحمد هوشمند داشت که این اتفاق موجب سرنگونی مدافع آلومینیوم شد و کمیل غلامی به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.

 

1568170

 

1568170

 

1568168

 

1568167

 

1568165

 

بعد از این اتفاق شاهد اعتراض شدید تراکتوری ها به داور بازی بودیم. مسعود شجاعی، کاپیتان – سرمربی تراکتور که به شدت از این تصمیم عصبانی شده بود ابتدا به سمت داور بازی رفته و اعتراض خود را به گوش او رساند اما این اعتراض ها تاثیری روی تصمیم غلامی نداشت؛ شجاعی که هنوز عصبانی بود، به سمت نیمکت تیمش رفته و از آنها تقاضای بیرون کشیدن تیم را کرد اما درخواست او با مخالفت حسن آذرنیا مواجه شد و بعد از دقایقی توقف بازی، سرانجام ضربه پنالتی آلومینیومی ها زده شد تا تک گل بازی را امید سینگ وارد دروازه تراکتور کند.

 

1568166

 

1568169

 

1568163


در پایان بازی هم شاهد اعتراض عباس چمنیان به تصمیم داور در این صحنه بودیم. مربی تراکتوری ها در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: «داوران پشت دروازه چه مسئولیتی دارند؟ در روزی که اصلاً هیچ موقعیتی به آلومینیوم ندادیم، بر اثر یک تصمیم شاید اشتباه، سه امتیاز را از دست دادیم. فرعباسی ابتدا توپ را زد و سپس به بازیکن حریف برخورد کرد که بعید می‌دانم آن صحنه پنالتی بوده باشد. فکر می‌کنم قضاوت داور متعادل نبود و امیدوارم کمیته داوران از داوران باتجربه‌تر استفاده کنند که بیشتر بر بازی تسلط داشته باشند. داور این بازی، صدای هر دو تیم را هم درآورد.»

 

با وجود اعتراض شدید تراکتوری ها و اظهارات مربی این تیم در نشست خبری، امیرمحمد هوشمند، مدافع آلومینیوم در مصاحبه خود با شبکه سهند در پایان این دیدار معتقد بود که حرکت دروازه بان حریف روی او صد در صد خطا بود و فرعباسی باید از داور کارت زرد هم می گرفت.
عکس: مهرداد نوع بشر

دیدگاه‌ها