کد خبر : 1734941 | 13 بهمن 1399 ساعت 12:10 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

آفاقی: مقابل پرسپولیس بدشانس بودیم

هافبک تیم ماشین سازی می‌گوید که فیرپلی قانون نیست که همه ملزم به اجرای آن باشند و هر تیمی بخواهد می‌تواند اجرا نکند.

آفاقی: مقابل پرسپولیس بدشانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، اکبر آفاقی کاپیتان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شکست این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما در همه بازی ها یک بدشانسی خاصی داریم، خوب فوتبال بازی می‌کنیم اما در لحظه آخر نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. فکر کنم این به خاطر بی تجربگی تیم ما باشد. ماشین سازی در نیمه اول معمولی بود اما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و گل هم زدیم. به نظرم پرسپولیسی ها می‌توانستند فیرپلی کنند اما به هر حال این یک قانون نیست و هر تیمی اگر بخواهد می‌تواند اجرا کند.

 

او درباره موضع پرسپولیسی ها که مصدومیت بازیکنان ماشین سازی را غیر واقعی می‌خوانند عنوان کرد: بازیکن ما مصدوم بود و خودش را روی زمین انداخت. ضمنا وقتی آن ها یک هیچ جلو بودند، خودشان را روی زمین انداختند و وقت تلف کردند، پس نمی‌توانند از این بابت اعتراضی داشته باشند. 

 

آفاقی در مورد روند نتایج ماشین سازی گفت: ما خودمان هم بازی را نگاه می‌کنیم میبینیم که خوب بازی کرده‌ایم. چه مقابل سپاهان و چه استقلال و پرسپولیس. فکر کنم همه روی این نکته اتفاق نظر داشته باشند که حقمان نیست اینجای جدول باشیم. به نظرم کادرفنی و بازیکنان هیچ مشکلی ندارند، اگر ما بد بازی کنیم و ۴-۵ گل بخوریم میگوییم بله تیم ایراد دارید اما می‌بینید که مقابل فینالیست آسیا تا دقیقه آخر مقاومت کردیم.

 

وی درباره احتمال سقوط ماشین سازی اظهار داشت: باید در نیم فصل تیممان تقویت شود تا جلوی سقوط را بگیریم. ما باید این بی تجربگی را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها