کد خبر : 1734945 | 13 بهمن 1399 ساعت 12:23 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر مسی‌ها از دستیار شفر (عکس)

مدیران باشگاه مس کرمان به همراه اعضای کادر فنی مس کرمان که برای برگزاری بازی با بادران در تهران به سر می برند، در مراسمی از بیژن طاهری مربی سابق خود تقدیر کردند

به گزارش ورزش سه،در این مراسم که  رمضانی سرپرست باشگاه مس کرمان و اسماعیلی و کهندل از اعضای هیات مدیره این باشگاه به همراه آقای مهاجری سرمربی تیم فوتبال مس کرمان و جمعی دیگر از مدعوین حضور داشتند با اهدای هدایایی از آقای طاهری تقدیر شد. بیژن طاهری در سال 92 به عنوان مربی در تیم مس کرمان مشغول به کار بود که پیش از شروع کار و پس از درگیری عجیبی که در تمرینات رخ داد از این تیم جدا شد.

 

بیژن طاهری در حاشیه این مراسم گفت: من پس از آن اتفاق در کرمان نیز هیچگاه از باشگاه مس کرمان و مردم شریف این شهر ناراحت نبودم و این اتفاق را به هیچ عنوان به حساب آن ها نگذاشتم. خانواده من مدت ها در کرمان زندگی کرده است و بچه های من در این شهر تحصیلات خود را انجام داده اند و به خوبی مردم کرمان را می شناسم.

 

1568187

 

وی در رابطه با اتفاق رخ داده برای خود در کرمان گفت: قبل از شروع مسابقات برخی از حضور من در کرمان ناراحت بودند و این در حالی بود که بنده بنا به دعوت سرمربی وقت و باشگاه مس به کرمان رفته بودم. آن ها از من خواستند که کرمان را ترک کنم و من هم این کار را انجام دادم که هرچند این موضوع با اتفاقات تندی همراه بود اما بهرشکل باید آن را فراموش کرد.

 

طاهری در رابطه با اینکه گفته می شود او پس از این ماجرا تیم فوتبال مس کرمان را نفرین کرده است گفت: این موضوعات را اصلا قبول ندارم و بنده هم در جایگاهی نیستم که خداوند نفرین من را اجابت کند و اصلا اهل نفرین کردن نیستم. ناراحتی پس از این ماجرا وجود داشت که با اتفاق شیرین امشب آن هم فراموش می شود که جا دارد از مدیریت باشگاه مس بابت مراسم امشب تشکر کنم و من برای تیم خوب مس کرمان و کادر فنی شایسته آن در این فصل از رقابت های لیگ یک آرزوی موفقیت می کنم.

 

 علی رمضانی سرپرست باشگاه مس کرمان هم  در حاشیه این مراسم گفت: مردم کرمان در تمام کشور و تاریخ ایران به میهمان نوازی و نجابت معروف هستند و اتفاقی که برای آقای طاهری در کرمان رخ داد یک سوء تفاهم بزرگ بود که از جانب چند نفر رخ داد و اصلا نباید به اسم مردم کرمان و باشگاه مس نوشته می شد. شاید مراسم امشب می بایست زودتر رخ دهد اما بهرشکل با لطف هیات مدیره باشگاه مقرر شد این اتفاق در شب قبل از بازی با بادران رخ دهد و خوشحالیم که آقای طاهری را در جمع خود دیدیم تا اگر دلخوری هم وجود داشته است برطرف شود و انشاالله در جشن صعود مس کرمان به لیگ برتر شاهد حضور ایشان در آن مراسم هم باشیم.

دیدگاه‌ها