کد خبر : 1734968 | 13 بهمن 1399 ساعت 13:33 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع حریف روی من خراب شد؛

پاکدل: یک پنالتی ما مقابل تراکتور سوخت

مهاجم آلومینیوم معتقد است تیمش باید به یک پنالتی دیگر در دیدار با تراکتور دست پیدا می‌کرد.

پاکدل: یک پنالتی ما مقابل تراکتور سوخت

به گزارش "ورزش سه"، حامد پاکدل درباره روند خوب آلومینیوم در نخستین سال حضور در لیگ برتر اظهار کرد: این اتفاق ثمره یک کار جمعی بوده و همه دست به دست هم دادیم تا این موفقیت اتفاق بیفتد. ما پس ا ز دیدار هفته دوم مقابل سپاهان سیر صعودی را در پیش گرفتیم، سعی کردیم آن را دنبال کنیم و مطمئن باشید این روند را ادامه می‌دهیم.

 

او به برتری ارزشمند آلومینیوم مقابل تراکتور اشاره کرد و افزود: پس از برد برابر پرسپولیس با انگیزه بیشتری به استقبال بازی با تراکتور رفتیم چون نمی‌خواستیم هواداران و کارشناسان فوتبال فکر کنند که ما شانسی پرسپولیس را شکست دادیم. مقابل تراکتور هم که از هر نظر قابل احترام است، نمایش خوب و هوشمندانه‌ای انجام دادیم که ماحصل آن برتری یک بر صفر بود.

 

مهاجم آلومینیوم در مورد داوری دیدار این تیم مقابل تراکتور عنوان کرد: قبل از آن پنالتی که به سود ما گرفته شد، داور قطعا باید یک پنالتی دیگر را هم برای ما اعلام می‌کرد؛ در تلویزیون هم کاملا مشخص بود که مدافع تراکتور روی من خراب شد و نگذاشت در موقعیت تک به تک گلزنی کنم. به نظرم کمک داور پشت دروازه در آن صحنه می‌توانست به داور کمک کند که این اتفاق نیفتاد و پنالتی ما سوخت.

 

1568208

 

 

پاکدل در خصوص بازگشت و بازی به همراه آلومینیوم در تبریز عنوان کرد: شروع و معرفی شدن من در فوتبال همراه با ماشین‌سازی بود و مدیون این تیم هستم. در ماشین‌سازی روزهای خوبی داشتم و برای من افتخار بود تا در شهر اولین‌ها بازی کنم و خودم را نشان دهم.

 

او پیرامون ۶ گلی که در این فصل به ثمر رسانده است، ابراز کرد: لطف خدا است. مهم‌ترین اتفاق در آلومینیوم، همدلی تمام بازیکنان است که همه پشت یکدیگر هستیم و با غیرت کار می‌کنیم. من هم تلاش بچه‌های تیم را تبدیل به گل می‌کنم و با توجه به اینکه مهاجم هستم، دوست دارم با گلزنی برای تیمم و خودم مثمر ثمر باشم.

 

مهاجم آلومینیوم اضافه کرد: تمام تیم‌ها اختلاف امتیازی نزدیکی به یکدیگر دارند و باید مراقب باشیم تا در دیدار آینده مقابل سایپا امتیاز از دست ندهیم و همچنین مثل بازی‌های اخیرمان با تلاش و دوندگی زیاد کار کنیم و با تلاش و غیرت بچه‌ها، به یک برد دیگر برسیم و به این روند ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها