کد خبر : 1734981 | 13 بهمن 1399 ساعت 14:54 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

هدف اول تابستانی بایرن مونیخ مشخص شد

جذب دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی لایپزیش هدف اول بایرن مونیخ در تابستان است.

هدف اول تابستانی بایرن مونیخ مشخص شد


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دایوت اوپامکانو با باشگاه لایپزیش در تابستان سال 2023 به اتمام می رسد و بند آزادسازی 43 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن گنجانده شده است. اما با توجه به جدایی قطعی داوید آلابا، بایرن مونیخ چاره ای جز پرداخت این رقم ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی توافق نهایی با لایپزیش حاصل خواهد شد. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ تمایل این تیم به خرید دایوت اوپامکانو و آغاز مذاکرات رسمی با مدیر برنامه های او را همین اخیرا تایید کرده است.

 

1568249

 

مدیران بایرن مونیخ در حال حاضر می خواهند قبل از شروع برنامه ریزی تابستانی برای انجام خریدهای جدید و تقویت سایر پست ها، بحث جذب مدافع میانی تمام شود و این اولین اولویت آنها در فصل نقل و انتقالات پیش رو خواهد بود. بر این اساس مدیران باشگاه می خواهند در هفته های آینده و قبل از رسمی شدن جدایی دیوید آلابا، قرارداد دایوت اوپامکانو با بایرن مونیخ بسته شود.

 

اما در مرحله بعدی بایرن مونیخ برای خرید یک هافبک دفاعی جدید نیز اقدام خواهد کرد. همچنین احتمال جذب فلورین نیوهاوس، هافبک خلاق گلادباخ نیز وجود دارد و مذاکراتی در این خصوص نیز بین دو باشگاه آغاز شده است. اما در دیگر مناطق ترکیب بایرن مونیخ کامل است و حداقل در این شرابط اقتصادی و تا عادی شدن دوباره شرایط اقتصادی بعید است آنها خرید بزرگ دیگری را در برنامه ریزی پیش رو قرار داده باشند.

دیدگاه‌ها