کد خبر : 1735048 | 13 بهمن 1399 ساعت 17:38 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

فقط تا امشب وقت خوشحالی داریم

عنایتی: خیلی‌ها می‌خواهند ذهن بازیکنانم را بهم بریزند

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار بعد از پیروزی برابر خیبر در هفته دوازدهم لیگ یک به تمجید از شاگردانش پرداخت.

عنایتی: خیلی‌ها می‌خواهند ذهن بازیکنانم را بهم بریزند

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی بعد از پیروزی یک بر صفر برابر خیبر خرم آباد گفت: در مورد بازی باید بگویم می دانستیم با تیم خوبی بازی داریم. واقعا در مورد بازیکنانم هرچه بگویم کم گفتم و آنها واقعا با معرفت هستند. روح و قلب آنها همان چیزی است که مورد انتظار من است و به آنها خسته نباشید می گویم.


او در مورد کارشکنی هایی که برای عدم موفقیت هوادار می شود هم گفت: یکسری دوستان هستند که تلاش می کنند روح و ذهن بازیکنان من را به هم بریزند اما خدا را شکر بچه های من آنقدر بزرگ هستند که چیزی روی آنها تاثیر نمی گذارد. خوشحالی ما تا همین فردا است چون ما بازی های سختی داریم.


سرمربی هوادار در مورد نمایش خیبر خرم آباد در بازی امروز هم بیان کرد: خسته نباشید می گویم به تیم آقای ویسی و از میهمان نوازی مردم خوب خرم آباد تشکر می کنم. امیدوارم خیبر در ادامه راه موفق باشد و مطمئنم این اتفاق با آقای ویسی برای این تیم رخ خواهد داد.


عنایتی می گوید داور می توانست 2 پنالتی به نفع این تیم بگیرد: فکر می کنم داوری صحنه خاصی نداشت و من عادت ندارم در این باره صحبت کنم ولی من بازهم می گویم داور می توانست در این بازی 2 پنالتی به نفع ما بگیرد ولی دو تیم بدون تنش بازی را به پایان بردند.

دیدگاه‌ها