کد خبر : 1735050 | 13 بهمن 1399 ساعت 17:39 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

10 فرصت از دست رفته در دو بازی؛

عبدی موقعیت یازدهم را گل می‌کند؟

مهدی عبدی در دو بازی قبلی 10 ضربه به دروازه داشته که هیچ یک تبدیل به گل نشده اند.

 عبدی موقعیت یازدهم را گل می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم جوان پرسپولیس که در غیاب عیسی آل کثیر و علی علیپور به مهاجم شماره یک سرخ ها تبدیل شده، در این فصل دو گل زده تا از صدر جدول گلزنان فاصله زیادی داشته باشد. این در حالی است که البته پرسپولیس در هفته های نخست موقعیت زیادی هم خلق نمی‍‌کرد اما حالا خط هافبک این تیم عملکرد نسبتا مطلوبی را ارائه می‌کند و ناکامی عبدی عجیب به نظر می‌رسد.

 

عبدی 22 ساله که از توانایی دریبل زنی و همچنین برتری در دوئل های یک مقابل یک برخوردار است، در بازی با آلومینیوم و ماشین سازی 10 ضربه به دروازه داشت که چهار تا در چارچوب بودند اما هیچ یک تبدیل به گل نشد. در دیدار با آلومینیوم زمانی که پرسپولیس با یک گل پیش بود، عبدی از مقابل دروازه ضربه را به بیرون زد و در ادامه سرخ ها دو گل خوردند و بازی را باختند.

 

این بار هم عبدی در نیمه دوم چند فرصت بسیار خوب را هدر داد و می‌رفت که دوباره سرنوشت بازی با آلومینیوم تکرار شود و پیروزی از دست برود. این مهاجم سرعتی که سابقه گلزنی در بازی های مهم را داشته، حالا در بازی با تراکتور به میدان خواهد رفت و باید دید که آیا می‌تواند در ورزشگاه یادگار امام گلزنی کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها