کد خبر : 1735055 | 13 بهمن 1399 ساعت 18:26 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

تهمت بزرگ گری نویل به فرانک لمپارد

گری نویل، مدافع سابق یونایتد دخالت بازیکنان در کار سرمربی را امری عادی در باشگاه چلسی می داند.

تهمت بزرگ گری نویل به فرانک لمپارد

به گزارش "ورزش سه"، در این سالها بارها شایعاتی در مورد اتحاد بازیکنان چلسی برای اخراج سرمربی بعد از جدایی افراد بزرگی چون ژوزه مورینیو، آنتونیو کونته و حتی آندره ویاش بوآش مطرح شده است. این موضوع در مورد فرانک لمپارد نیز گفته شد و نشریه اتلتیک ادعا کرد برخی ستاره های چلسی خواهان اخراج او بوده اند. حالا گری نویل به خاطره ای از یک دهه قبل و رفتاری مشابه از سوی لمپارد پرداخته است.

 

گری نویل گفت: "من فکر می کنم به دلیل شایعاتی که قبلا در مورد فضای استمفوردبریج در رسانه ها منتشر شده بود، تصمیم اخراج لمپارد خیلی شوک آور نبود. من فکر می کردم او وقت بیشتری خواهد داشت، اما در کل شما نمی توانید از رخ دادن چنین اتفاقاتی در چلسی متعجب شوید.

 

1566172

 

من به هشت یا نه سال پیش و دیدار چلسی مقابل ناپولی بازمی گردم. زمانی که آندره ویلاش بوآش در یک بعد از ظهر و دیداری در لیگ قهرمانان ترکیب تیمش را انتخاب کرد و او در آن مقطع فرانک لمپارد، مایکل اسین و یک بازیکن بزرگ دیگر را از ترکیب اصلی کنار گذاشت. به یاد می آورم که بازیکنان چلسی در آن زمان با رسانه ها تماس گرفته و سعی می کردند کاری کنند سرمربی چلسی اخراج شود. فرانک لمپارد نیز عضوی از آن گروه بود.

 

چلسی این سالها واقعا یک باشگاه فوتبال بی رحم برای سرمربیان بوده است و حالا هفته گذشته این اتفاق برای خود لمپارد افتاده، بنابراین او نباید خیلی متعجب شود، زیرا هنگام اخراج ویلاش بوآش در باشگاه بوده است."

دیدگاه‌ها