کد خبر : 1735065 | 13 بهمن 1399 ساعت 18:52 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال تکرار یک خاطره تلخ برای بارسلونا

کابوس داوید ویا برای هواداران بارسلونا این بار در مورد لوییس سوارز در حال تکرار شدن است.

احتمال تکرار یک خاطره تلخ برای بارسلونا


به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل 14-2013 بود که داوید ویا، مهاجم اسپانیایی بارسلونا بعد از سپری کردن سه فصل حضور در ترکیب این تیم از جمع بازیکنان بلوگرانا جدا شد و به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت داد. داوید ویا در همان روزهای ابتدایی و در سوپرجام اسپانیا موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند و در این مقطع نیز بسیاری از هواداران بارسلونا فکر می کردند این باشگاه در مورد فروش داوید ویا مرتکب اشتباه شده است.

 

1568312

 

در نهایت بارسلونا در آن فصل در روز پایانی رقابت فتح لالیگا را به اتلتیکومادرید واگذار کرد و داوید ویا در تنها فصل حضور در این تیم موفق شد بالاتر از تیم سابق خود به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. در پایان آن فصل داوید ویا اتلتیکومادرید را ترک کرد و با به ثمر رساندن 13 گل در 36 مسابقه لالیگایی و ارائه عملکردی خوب، راهی لیگ ایالت متحده و نیویورک سیتی شد.

 

حالا ممکن است خاطرات تلخ داوید ویا در مورد لوییس سوارز تکرار شود. البته این بازیکن تا همینجای فصل موفق شد 14 بار برای اتلتیکومادرید گلزنی کند و این تیم از شانس فوق العاده ای برای قهرمانی در لالیگا برخوردار است. آخرین بار تیم دیگو سیمئونه در تنها فصل حضور داوید ویا درترکیب خود به قهرمانی دست یافت و حالا ممکن است خرید یک مهاجم دیگر از بارسلونا منجر به تکرار تاریخ برای روخی بلانکوس شود.

 

 

دیدگاه‌ها