کد خبر : 1735071 | 13 بهمن 1399 ساعت 19:35 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت احمدی، جریمه قربانی و گل‌گهر

آخرین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را صادر کرد.

آخرین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر صادر شد:

 

 * محرومیت یک جلسه‌ای رحمان احمدی

 

با توجه به گزارش مقام های رسمی دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان و با توجه به تخلف رحمان احمدی، مربی تیم سپاهان مبنی بر توهین به مقام رسمی مسابقه(داور) و مستند بر ماده ۵۵ مقررات انضباطی وی به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می‌شود. محرومیت احمدی قطعی و جریمه وی قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

* جریمه و توبیخ پیروز قربانی


باتوجه به گزارش مقام‌های رسمی دیدار تیم‌های سایپا و صنعت نفت آبادان و با توجه به تخلف پیروز قربانی، مربی تیم سایپا مبنی  بر اهانت به بازیکنان حریف و عدم رعایت اصول کلی رفتار و مستند بر مواد ۵۴ ،۵۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی وی به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ ۳  میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می‌شود.
این محرومیت قطعی است.

 

* جریمه ۳۰ میلیون تومانی گل‌گهر

 

با توجه به گزارش مقام‌های رسمی دیدار گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران، آرای ذیل اطلاع رسانی می‌شود:

 

باشگاه گل‌گهر سیرجان به دلیل سوء رفتار تیمی(اخذ ۷ اخطار و اخراج) و مطابق ماده ۵۸ و ۱۱۷ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۱۰  میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

 

باشگاه گل‌گهر سیرجان به دلیل رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری در قبال داور توسط کادر فنی مطابق ماده ۵۵ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.

 

جلال امیدیان، مربی تیم گل گهر سیرجان به دلیل بدرفتاری در قبال داور منجر به اخراج مطابق ماده ۵۵ مقررات انضباطی به ۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

 

همچنین با توجه به سابقه اعتراضات متعدد کادر فنی تیم گل گهر در مسابقات مختلف به این باشگاه اخطار می شود چنانچه گزارش دیگری در این زمینه ارسال شود با تنبیهات شدیدتری روبرو خواهد شد.

دیدگاه‌ها