کد خبر : 1735086 | 13 بهمن 1399 ساعت 21:20 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ و تایید علاقه به جذب مدافع فرانسوی

کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که آنها به دنبال جذب دایوت اوپامکانو از لایپزیش هستند.

بایرن مونیخ و تایید علاقه به جذب مدافع فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، دایوت اوپامکانو، مدافع جوان و فرانسوی باشگاه لایپزیش طی دو فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشته و همین موضوع باعث شده که او به یکی از سوژه های مهم نقل و انتقالاتی تبدیل شود؛ تا جایی که گفته می‌شود اکثر غول‌های اروپایی از جمله رئال مادرید، منچستریونایتد، پاری سن ژرمن، چلسی، لیورپول و بایرن مونیخ خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

 

در همین ارتباط کارل هاینس رومنیگه، مدیر بایرن‌مونیخ علاقه این باشگاه به جذب مدافع فرانسوی را تایید کرده و می‌گوید: " علاوه بر بایرن مونیخ حداقل دو باشگاه جذاب دیگر به دنبال جذب اوپامکانو هستند. واقعیت این است که او بازیکن جذابی است. از طرفی واقعیت دیگری وجود دارد و آن این است که ما در پست او داوید آلابا را به زودی از دست خواهیم داد. در عین حال من نمی‌توانم بگویم که آیا جدایی دیگری در این پست برای شما وجود خواهد داشت یا خیر."

 

 

1543492

 

 

رومنیگه در ادامه گفت: " شما باید اجازه دهید همه چیز در آرامش پیش برود. ما رابطه خوبی با باشگاه لایپزیش داریم و این بازیکن نیز می داند که چه می خواهد. ما گفتگویی با لایپزیش نیز انجام داده ایم اما وقتی همه چیز مشخص شد درباره آن صحبت خواهیم کرد. این واقعیت که چلسی و لیورپول نیز به او علاقه مند هستند ثابت می کند که او از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است. او می تواند جایگزین دیوید آلابا شود."

دیدگاه‌ها