کد خبر : 1735099 | 13 بهمن 1399 ساعت 22:20 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش آنتونیو کونته به غیبت لوکاکو برابر یوونتوس

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر نگران غیبت ستاره بلژیکی تیمش یعنی روملو لوکاکو در دیدار فردا شب برابر یوونتوس نیست.

واکنش آنتونیو کونته به غیبت لوکاکو برابر یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که در مرحله قبلی رقابت های کوپا ایتالیا تیم همشهری یعنی میلان را شکست داده بود، فردا شب در دیدار نیمه نهایی به مصاف یک تیم قدرتمند دیگر یعنی یوونتوس خواهد رفت. این بازی به شکل رفت و برگشت انجام می‌شود و در مسابقه فردا شب نراتزوری میزبان خواهد بود.

 

 

1568338

 

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر پیش از بازی فردای تیمش مقابل یوونتوس گفت: " باید برای یک تیم قدرتمند احترام زیادی قائل باشیم و یک نمایش عالی را از خود ارائه دهیم. در این مسابقات تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعد در 180 دقیقه مشخص می شود؛ همانطور که ما فصل گذشته در بازی رفت با یک گل از ناپولی شکست خورده و در مسابقه برگشت به تساوی 1-1 رسیدیم. ما باید بیشترین تلاش خود را به کار بگیریم و عملکرد خوبی داشته باشیم."

 

غیبت روملو لوکاکو: " این اولین باری نیست که روملو غایب است. الکسیس و لائوتارو حضور خواهند داشت. روملو خوب است، او با دو گل به بنونتو پاسخ خوبی به حواشی داد. اکنون او می تواند استراحت کند و برای بازی بعدی سری آ آماده شود."

 

 

1552034

 

 

حضور کریستین اریکسن در ترکیب اصلی بازی فردا: "او پسر بسیار خوبی است و تعهد بالایی از خود نشان می دهد. ما سعی می‌کنیم با کریستین کار کنیم تا یک گزینه جدید در اختیار او، من و تیم قرار دهیم."

دیدگاه‌ها