کد خبر : 1735132 | 14 بهمن 1399 ساعت 08:25 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوار به کسب سهمیه المپیک هستیم

ملی پوش شیرجه: نیاز به مسابقه داریم

شیرجه‌روی تیم ملی گفت: همه چیز به لحاظ آمادگی و وضعیت روحی خوب است و تنها نیاز به مسابقه داریم.

ملی پوش شیرجه: نیاز به مسابقه داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حمید کریمی در خصوص شرایط تمرینی اش اظهار کرد: اکنون در ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنم. روزی دو نوبت تمرین دارم. تمریناتم انفرادی است. همه چیز از لحاظ آمادگی و وضعیت روحی خوب است فقط ما نیاز به مسابقات داریم.
 

عضو تیم ملی شیرجه در ادامه گفت: اگر  مسابقاتی باشد و فدراسیون هماهنگ کند خیلی شرایط بهتر می‌شود. ما بایستی در مسابقه شرکت کنیم تا هم آمادگی بیشتری پیدا کنیم و هم رقبا را بشناسیم. از طرفی داوران هم از ما شناخت پیدا کنند. این‌ها خیلی تاثیرگذار است و امیدواریم که مسابقه تدارکاتی داشته باشیم.

 

کریمی گفت: ما هر چه بیشتر در مسابقه شرکت کنیم شرایطمان بهتر خواهد بود. زمان زیادی هم تا اردیبهشت نداریم و تنها ۳ ماه مانده است. قطعا اگر فینا مسابقاتی داشته باشد فدراسیون هماهنگ خواهد کرد. تعدادی از مسابقات به دلیل کرونا لغو شده‌اند و تعدادی هم زمان برگزاری‌شان مشخص نیست. باید ببینیم چه مسابقاتی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک گفت: تاریخ حدودی مسابقات مشخص است. اردیبهشت سال گذشته قرار بود مسابقات انجام شود که به دلیل کرونا به تعویق افتاد. اکنون هم احتمالا اردیبهشت مسابقات انتخابی المپیک انجام شود. البته هنوز مشخص نیست که مسابقات برگزار می‌شود یا خیر.

 

وی گفت: فعلا ما روی برنامه پیش می‌رویم و امیدواریم سر موقع مسابقات انتخابی المپیک برگزار شود. در حال حاضر ما در موقعیت خوبی هستیم و آمادگی لازم را داریم اما اینکه دوباره مسابقات لغو شود مشخص نیست. کرونا خیلی از برنامه‌ها را تغییر داده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این دوره می‌توانیم سهمیه المپیک را در شیرجه کسب کنیم گفت: امیدواریم. ما تلاش خود را می‌کنیم و اگر خدا بخواهد سهمیه المپیک را می‌گیریم.

 

عضو تیم ملی شیرجه در خصوص تمریناتش در روسیه گفت: یک سالی در روسیه تمرین می‌کردم، البته ۹ ماه بود. آن موقع از لحاظ آمادگی شرایطم خیلی بهتر بود اما اکنون هم در شرایط بدی نیستم. در روسیه امکانات، سخت‌افزار و مربی همه چیز مهیا بود. خداراشکر اینجا هم شرایط بد نیست.

او در پایان گفت: همه چیز خوب است تنها می‌خواهیم رسیدگی بیشتری از سوی فدراسیون و وزارت ورزش نسبت به این رشته شود. رسیدگی خوب است اما می‌خواهیم بیشتر به این رشته توجه شود.

دیدگاه‌ها