کد خبر : 1735137 | 14 بهمن 1399 ساعت 09:15 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

انتقال قرضی ستاره ژاپنی لیورپول به ساوتهمپتون

تاکومی مینامو، هافبک ژاپنی که سال پیش از ردبول سالزبورگ به لیورپول پیوسته بود، با قراردادی قرضی راهی ساوتهمپتون شد.

انتقال قرضی ستاره ژاپنی لیورپول به ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، تاکومی مینامو که از زمان پیوستن به لیورپول در سال گذشته موفق نشده بود در آنفیلد تاثیرگذارظاهر شود، با قراردادی قرضی برای ادامه فصل به ساوتهمپتون پیوست.

 

هرچند اعلام مصدومیت جوئل ماتیپ و پیوستن او به ویرژیل فن دایک و جو گومز، دیگر مدافعان مصدوم لیورپول، موجب شده بود تا فکر و ذکر لیورپول در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت گرفتن مدافعان جدید باشد.

 

لیورپول موفق شد در آخرین ساعات باقیمانده از پنجره زمستانی مهره های دفاعی مد نظر یورگن کلوپ را با موفقیت به آنفیلد بیاورد؛ بن دیویس از پرستون با قرمزها قرارداد بست و اوزان کاباک مدافع شالکه نیز به صورت قرضی و با در نظر گرفتن بندی برای دائمی شدن قرارداد در تابستان به لیورپول پیوست.

 

1568373

 

عصر دوشنبه گزارش شد که ساوتهمپتون علاقمند به امضای قرارداد با مینامو است، اما تا هنگام به پایان رسیدن مهلت تیم ها برای امضای قرارداد تا ساعت 11 شب، هیچ خبری مبنی بر توافق و امضای قرارداد بین لیورپول و ساوتهمپتون اعلام نشد، هر چند اکنون تایید شده است که رالف هاسن هوتل، سرمربی ساوتهمپتون، تا انتهای فصل به صورت قرضی، مینامو را در اختیار خواهد داشت.

 

هاسن هوتل گفت: "بسیار خوشنودم که می توانم ورود تاکومی به تیم‌مان را برای ادامه فصل خوشامد بگویم.

او به ما کمک خواهد کرد تا یک گزینه خوب دیگر در حمله داشته باشیم و او برای ما گزینه ای با مشخصات درست بود.آمدن مینامو به تیم ما عمق مضاعفی خواهد داد و من بی صبرانه منتظر آغاز کار کردن با او در زمین تمرین هستم."

 

این انتقال به مینامو نیز کمک خواهد کرد تا بتواند بیشتر و مداوم تر بازی کند، چیزی که از زمان پیوستن‌اش به لیورپول از سالزبورگ در سال گذشته، در حسرت آن بود.

 

 

دیدگاه‌ها