کد خبر : 1735186 | 14 بهمن 1399 ساعت 13:45 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلگرمی سولسشر به مدافع مصدوم منچستریونایتد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، راجع به مصدومیت طولانی و مایوس کننده فیل جونز، مدافع این تیم، صحبت کرده است.

دلگرمی سولسشر به مدافع مصدوم منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، دوازده ماه از آخرین بازی فیل جونز در ترکیب منچستریونایتد می گذرد. این بازیکن که زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده بود، دوران نقاهتی بسیار طولانی را سپری کرد.

 

اوله گنار سولسشر اما در آخرین صحبت های خود به مدافع مصدوم شیاطین سرخ امید داده که پس از ماه ها دوری از میادین، شاید هنوز آینده ای در اولدترافورد داشته باشد.

 

جونز آخرین بار در ژانویه سال 2020 برای منچستریونایتد به میدان رفت و پس از مصدومیت جدی از ناحیه زانو مجبور به جراحی و در ادامه گذراندن دوران نقاهتی طولانی شد.

پیش از مصدومیت نیز فیل جونز در رقابت با هری مگوایر، اریک بیلی و ویکتور لیندلوف برای بازی کردن، دچار مشکل بود و کمتر از دیگر ستاره های منچستریونایتد برای این تیم به زمین می رفت.

سرمربی منچستریونایتد اما هنوز امیدوار است تا این بازیکن کهنه کار که از سال 2011 در منچستریونایتد حضور دارد، با بهبود و رسیدن به آمادگی، جایی در برنامه های آینده این تیم داشته باشد.

 

1568438

 

سولسشر گفت: "گاهی مصدومیت هایی دارید که اشتیاق شما به بازی و شانس شما برای فوتبال بازی کردن را از بین می برند. فیل مدافع وسط بسیار خوبی بوده و دو سال پیش در جام جهانی هم به همراه تیم ملی انگلیس حضور داشت.

وقتی من به منچستریونایتد آمدم او عالی بود و اکنون هم امیدوارم که بتواند به سریع ترین شکل ممکن به جمع بازیکنان تیم بازگردد. من خودم هم مصدومیت های خیلی بدی در دوران فوتبالم داشتم و این مصدومیت ها می توانند باور شما و توانایی لذت بردن شما از فوتبال را از بین ببرند.

او خیلی سخت تلاش می کند تا بتواند بازگردد. نام او در لیست بازیکنان ما قرار خواهد گرفت و امیدواریم که خیلی زود آمادگی برای بازی را پیدا کند."

نام فیل جونز از فهرست بازیکنان یونایتد در نیم فصل اول 21-2020 خط خورده بود چرا که مشغول مداوای زانوی آسیب دیده خود بود. اما سولسشر قول داده که او دوباره به لیست شیاطین سرخ اضافه خواهد شد و این به آن معنا است که ممکن است بازگشت به ترکیب منچستریونایتد که فیل جونز آنهمه در انتظار آن بود، در ادامه این فصل اتفاق بیافتد.

دیدگاه‌ها