کد خبر : 1735187 | 14 بهمن 1399 ساعت 14:08 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

سامی الجابر در آستانه مربیگری الهلال

روزنامه اسپورت چاپ رومانی از اخراج قریب الوقوع روزان لوچسکیو سرمربی الهلال خبر می دهد.

سامی الجابر در آستانه مربیگری الهلال

به گزارش "ورزش سه"، نتایج الهلال طی هفته های گذشته باعث شده است تا آینده کاری روزان لوچسکیو سرمربی رومانیایی این تیم در خطر قرار بگیرد و در همین رابطه، رسانه های رومانی و عربستان، گزارشات ضد و نقیضی را پیرامون حضور لوچسکیو منتشر می کنند.


وب سایت إرم نیوز در خبری اعلام کرد که مسئولین الهلال به دنبال برکناری لوچسکیو نیستند و در جلسه ای که پیرامون نتایج الهلال با حضور این سرمربی برگزار شده، توجیهات سرمربی الهلال برای کسب نتایج اخیر منطقی بوده و این مربی  توضیحاتی را پیرامون عملکرد بازیکنان تیم ارائه داده و تأکید کرده است که مسئولیت کسب نتایج فقط به عهده مربی نیست.


با این حال، وب سایت اسپورت رومانی از اخراج روزان لوچسکیو در آینده نزدیک خبر داد. این رسانه نوشته است که پس از شکست الهلال در فینال سوپرکاپ عربستان مقابل النصر، مدیران الهلال از نتایج اخیر تیمشان ناراضی هستند و به همین دلیل قصد دارند لوچسکیو را از کار برکنار کنند.


این وب سایت نوشته مدیران الهلال در حال بررسی شرایط برکناری لوچسکیو و بازگرداندن سامی الجابر اسطوره قدیمی این باشگاه بر روی نیمکت تیم هستند. سامی الجابر در سال 2013 طی بیست و دو بازی هدایت آبی های ریاض را برعهده داشت و پس از 14 پیروزی، 4 شکست و 4 تساوی، از هدایت تیم کنار رفت و جایش را به لارنسیو رگکامف رومانیایی داد.


لوچسکیو که در جولای 2019 هدایت الهلال را برعهده گرفت، موفق شد با این تیم به یک سه گانه تاریخی لیگ عربستان، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند ولی تیم او طی هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و در 10 بازی گذشته، تنها 2 بار پیروز میدان بوده اند و با 3 شکست و 5 تساوی در تمام رقابت ها، صدرجدول لیگ عربستان را نیز به صورت موقت به الشباب واگذار کرده اند ولی در صورت پیروزی در دیدار معوقه برابر النصر، مجددا به صدر جدول بازمیگردند.

 

دیدگاه‌ها