کد خبر : 1735203 | 14 بهمن 1399 ساعت 15:14 | 34.2K بازدید | 9 دیدگاه

توضیحات میثاقی درباره مناظره گل محمدی و رسول پناه

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر، شب گذشته درباره دلایل عدم شکل گیری مناظره بین سرمربی پرسپولیس و عضو سابق هیئت مدیره سرخپوشان صحبت کرد.

توضیحات میثاقی درباره مناظره گل محمدی و رسول پناه

به گزارش "ورزش سه"، طی ماه های گذشته اختلاف میان مهدی رسول پناه عضو جنجالی هیئت مدیره پرسپولیس و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم، به اوج خود رسید به نحوی که مربی سرخپوشان به صورت مستقیم از وزیر ورزش درخواست جدایی این عضو هیئت مدیره را داشت.


این اتفاقات پس از آن شکل گرفت که فیلم هایی از مصاحبه خیابانی رسول پناه با چند خبرنگار منتشر شد که او در این ویدیوها ضمن به زبان آوردن کلمات غیر قابل انتشار و نسبت دادن بعضی تهمت ها به سرمربی پرسپولیس و بازیکنان این تیم، از پشت پرده های موجود در باشگاه سخن به زبان آورده بود.


به هر حال پس از انتشار سریالی این ویدیو کلیپ ها از رسول پناه در حالیکه او از وجود دوربین و ضبط شدن تصویر و صدایش بی خبر بود، بالاخره این عضو جنجالی هیئت مدیره سرخپوشان، از این تیم جدا شد ولی با این وجود، رسول پناه با ارسال نامه ای به تهیه کننده برنامه فوتبال برتر، خواستار برگزاری یک مناظره با حضور یحیی گل محمدی شد.


محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر در برنامه شب گذشته درخصوص درخواست رسول پناه و علت عدم برگزاری این مناظره صحبت کرد. او در این باره گفت: برنامه فوتبال برتر برای برطرف کردن ابهاماتی که در ویدیو های منتشر شده از رسول پناه وجود داشت، پیگیر بود اما در برنامه های بعدی اعلام می کنیم که چرا این اتفاق رخ نداد.


وی در ادامه گفت: آقای رسول پناه شخصا به برنامه فوتبال برتر نامه زدند و عنوان کردند با حضور یحیی گل محمدی قصد شرکت در یک مناظره دارند. شبکه سوم نیز با ارسال جوابیه ای به ایشان، برای برگزاری مناظره با شرکت گل محمدی و رسول پناه اعلام آمادگی کرد.


مجری برنامه فوتبال برتر گفت: ولی آقای گل محمدی پس از صحبت با تهیه کننده برنامه اعلام کردند برای اینکه تیم او وارد حاشیه نشود، در حال حاضر قصد شرکت در مناظره زنده تلویزیونی را ندارد. اما ما این پرونده را باز می گذاریم و دو طرف هر زمان صلاح دانستند می توانند به سوالات هواداران پاسخ دهند. ما فضا را کاملا برای دو طرف آماده کرده ایم تا این اتفاق رقم بخورد. در هفته های گذشته همیشه این آمادگی وجود داشته تا دو طرف در برنامه حضور پیدا کنند ولی به دلایل مختلف که بعدا عرض خواهد شد این اتفاق تاکنون رخ نداده است.


میثاقی در پایان گفت: در اولین فرصتی که به وجود بیاید، مناظره را برگزار می کنیم و با توجه به اینکه آقای رسول پناه گفتند ابهامات مختلفی دارند که باید مطرح شود و مردم می توانند در این خصوص قضاوت کنند، سعی می کنیم به این ابهامات، با حضور گل محمدی و رسول پناه پاسخ دهیم.

دیدگاه‌ها