کد خبر : 1735204 | 14 بهمن 1399 ساعت 14:37 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

تلاش دسته جمعی برای رساندن راموس به اوئسکا

غیبت ادامه دار سرخیو راموس در بازی های رئال نگران کننده است و برای بازی با اوئسکا هم شرایط او نامشخص به نظر می رسد.

تلاش دسته جمعی برای رساندن راموس به اوئسکا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روزهایی بحرانی را پشت سر می گذارد. تیم تحت هدایت زین الدین زیدان در ماه ژانویه، سوپرکاپ و کوپا دل ری را از دست داد و با تساوی برابر اوساسونا و شکست از لوانته عملا شانس زیادی برای قهرمانی لالیگا نیز نخواهد داشت.

 

 

Sergio Ramos

 

 

بازی بعدی رئال شنبه آتی برابر اوئسکا خواهد بود؛ در دیداری که رئال میهمان است. یکی از معضلات این روزهای رئال به خط دفاع بر می گردد؛ جایی که سرخیو راموس نزدیک به سه هفته است شرایط بازی ندارد. رئال فصل جاری هشت بار شکست خورده که در 5 تای آنها راموس در زمین حضور نداشته و این نشان می دهد رئال تا چه اندازه به کاپیتان خود وابسته است.

 

 

1567834

 

 

برای بازی با اوئسکا، رئال ادر ملیتائو و ناچو را در اختیار ندارد و اگر راموس هم به این بازی نرسد، زوج دفاعی رئال، رافا واران و ویکتور شوست بازیکن تیم دوم باشگاه خواهند بود. هر نتیجه ای غیر از پیروزی رئال را دورتر از لالیگا خواهد کرد و به همین دلیل کادر فنی رئال قصد دارد هر طور شده راموس را به این بازی برسانند. باید دید در تمرین امروز شرایط راموس چگونه خواهد بود.

 

این در حالی است که راموس همچنان با رئال تمدید نکرده و بحث جدایی او در پایان فصل نیز معضل بزرگ دیگر این روزهای باشگاه مادریدی است.

 

 

 

دیدگاه‌ها