کد خبر : 1735214 | 14 بهمن 1399 ساعت 15:45 | 16.8K بازدید | 4 دیدگاه

آخر هفته ویژه در انتظار گلزن تراکتور (عکس)

مهاجم تراکتور برای از سر گرفتن روند خوب گلزنی خود یک بازی ویژه را پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر، روز پنجشنبه میزبان پرسپولیس خواهد بود. تقابل این دو تیم بی شک، حساس ترین تقابل هفته خواهد بود؛ تقابلی که در دل خود تقابل های کوچک زیادی دارد. یکی از این تقابل ها، رویارویی محمد عباس زاده با پرسپولیس است.

محمد عباس زاده که در لیگ بیستم، با گلزنی های خود، تراکتور را بعد از سال ها صاحب یک مهاجم گلزن و ششدانگ کرده، هفته گذشته علی رغم تلاش بسیار، نتوانست مقابل آلومینیوم گلزنی کند و دو بار سدی به نام تیرک دروازه مواجه شد. او برای از سر گیری روند خوب گلزنی اش، این هفته تیمی را پیش روی خود می بینید که زمانی پیراهن آن را به تن می کرد.

 

عباس زاده دو فصل برای پرسپولیس به میدان رفت و در 38 بازی موفق به زدن 12 گل شد. او که در 22 سالگی با نظر علی دایی پرسپولیسی شده بود پس از رفتن دایی و به روی کار آمدن حمید درخشان و سپس برانکو ایوانکوویچ نتوانست جایگاه محکمی در تیم داشته باشد و سرانجام بعد از دو فصل از جمع سرخ پوشان جدا شد.

 

1568477

 

او بعد از جدایی از پرسپولیس با پیراهن تیم های راه آهن، سایپا و نساجی مقابل سرخ پوشان پایتخت حضور یافته و همواره با توجه به شرایطی که در مورد آن صحبت کردیم، با انگیزه بسیاری در زمین حضور یافته است. او در بازی روز پنجشنبه امید اول گلزنی تراکتور به شمار می رود و از انگیزه های کافی برای محقق کردن این خواسته تراکتوری ها هم برخوردار است.

دیدگاه‌ها