کد خبر : 1735292 | 15 بهمن 1399 ساعت 00:30 | 38.3K بازدید | 1 دیدگاه

دبل رونالدو روی اشتباهات عجیب اینتری ها(عکس)

کریستیانو رونالدو در نیمه نخست دیدار مقابل اینتر، دو بار موفق به باز کردن دروازه سمیر هندانوویچ شد.

دبل رونالدو روی اشتباهات عجیب اینتری ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم های اینتر و یوونتوس پس از گذشت تنها 16 روز، یکبار دیگر مقابل هم قرار گرفتند. آنها این بار در مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا ایتالیا به مصاف هم رفتند تا یکی از تیم های فینالیست مشخص شود.


دو تیم 16 روز پیش و در چارچوب هفته هجدهم رقابت های سری آ به مصاف هم رفتند که نراتزوری موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد رقیب دیرینه خود بگذرد و پس از 4 سال بیانکونری را شکست دهد.
اما امشب دو تیم در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا روبروی هم قرار گرفتند. لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر خیلی زود و در دقیقه 9 روی پاس بسیار خوب بارلا دروازه بوفون را باز کرد تا میزبان با یک گل از یوونتوس پیش بیفتد.

 

 

1568579

 


اما 17 دقیقه بعد یوونتوس صاحب یک فرصت شد اما توپ ارسالی از سمت چپ به روی دروازه اینتر با اختلاف فراوان به بیرون رفت که البته مشخص شد کوادرادو درون محوطه جریمه نراتزوری سرنگون شده است. مسئله ای که باعث شد جانپائولو کالوارزه داور دیدار برای بررسی صحنه به کنار زمین برود.

 

 

1568577

 


پس از بررسی صحنه مشخص شد اشلی یانگ مدافع اینتر به شکلی ناشایانه دست کوادرادو را کشیده و در حالیکه توپ ارسالی با اختلاف بسیار زیاد از بالای دروازه در حال بیرون رفتن بود، کشیدن دست هافبک کلمبیایی یوونتوس توسط یانگ کافی بود تا کالوارزه به نشانه اعلام خطای پنالتی در سوت خود بدمد و مدافع اینتر را نیز با کارت زرد جریمه کند.

 

 

1568576

 

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را با نهایت قدرت به وسط دروازه زد و برخلاف حرکت سمیر، موفق شد گل تساوی را برای تیم آندره آ پیرلو به ثمر رساند اما این آخرین اشتباه خط دفاعی اینتر در نیمه نخست نبود.

 

 

1568578

 

 

در دقیقه 35 پاس رو به عقب استفان دیفرای به خط دفاعی، باعث شد تا سمیر هندانوویچ از دروازه اش بیرون بیاید و همزمان الساندرو باستونی نیز برای گرفتن توپ به سمت سمیر آمد اما اشتباه مرگبار این دو بازیکن باعث شد تا رونالدو از پشت سر باستونی توپ را از او بدزد و به راحتی هر چه تمام تر دروازه خالی اینتر را باز کند.


به هر حال یوونتوس موفق شد در نیمه نخست با دو گل رونالدو برنده به رختکن برود. دو گلی که روی اشتباه عجیب خط دفاعی اینتر یعنی اشلی یانگ، سمیر هندانوویچ و باستونی رقم خورد و یوونتوس فعلا گام بزرگی را برای رسیدن به فینال برداشته بخصوص اینکه نراتزوری در بازی رفت، لوکاکو و اشرف حکیمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

دیدگاه‌ها