کد خبر : 1735301 | 15 بهمن 1399 ساعت 08:02 | 36.7K بازدید | 1 دیدگاه

تا دو هفته در دسترس نیستم

دانیل داوری: ما مثل شیر جنگیدیم (عکس)

دروازه بان ایرانی روت وایس اسن پس از پیروزی بزرگ مقابل لورکوزن، می گوید یاران او مانند شیر جنگیدند.

دانیل داوری: ما مثل شیر جنگیدیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم سطح چهارم روت وایس اسن در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی آلمان، سه شنبه شب میزبان بایرلورکوزن یکی از مدعیان قهرمانی بوندس لیگا بود و دست به کار بزرگی زد و این تیم را از گردونه رقابت ها کنار زد.


این دیدار که در اسن استادیوم برگزار شد، دانیل داوری دروازه بان ایرانی در ترکیب روت وایس اسن حضور داشت و عملکرد خیره کننده ای را از خود به نمایش گذاشت. او با 10 سیو در جریان بازی، نقش بسیار تأثیرگذاری در تساوی تیمش در پایان 90 دقیقه داشت و در حالیکه لورکوزن در وقت های اضافه توسط لئون بایلی در دقیقه 105 به گل رسیده بود، اما یاران داوری دوبار دروازه حریف را باز کردند تا با کامبکی رویایی، موفق به شکست لورکوزن شده و راهی مرحله یک چهارم نهایی دی اف بی پوکال شوند.

 

1568609


در حالیکه انتظار می رفت فینالیست سال گذشته رقابت های جام حذفی دی اف بی پوکال کار راحتی مقابل تیم دسته چهارمی روت وایس اسن داشته باشند، اما شاگردان پیتر بوش در این دیدار غافلگیر شدند و با شکست در این دیدار، حالا آنها نیز به همراه بایرن مونیخ از دور این رقابت ها کنار رفته اند تا هر دو فینالیست جام حذفی سال قبل، خیلی زود با جام وداع کنند.

 

1568607


اما دانیل داوری دروازه بان ایرانی روت وایس اسن که در این بازی فراتر از انتظار ظاهر شد و تیمش را یک تنه راهی مرحله بعد کرد، در پایان بازی به اسکای اسپورتز گفت: آنچه در اینجا به عنوان یک تیم به دست آوردیم، باورنکردنی است! اینکه پس از شکست 1-0 می توانیم به بازی برگردیم. امروز شانس با ما یار بود، اما ما نیز مانند شیر جنگیدیم. اکنون باید جشن بگیریم و من تا دو هفته دیگر در دسترس نیستم!

 

1568611


سایمون انگلمان ، هم تیمی و زننده گل پیروزی بخش روت وایس اسن نیز گفت: این نتیجه فوق العاده است. ما همیشه به خود ایمان داشتیم و پس از قبول گل اول، برای زدن گل تساوی به جلو پیش رفتیم. این بسیار شگفت آور است.


پیتر بوش سرمربی لورکوزن نیز با ابراز ناامیدی از این شکست گفت: پس از اینکه گل اول را به ثمر رساندیم، باید بازی را تحت کنترل داشته باشیم. من نمی دانم پس از آن در زمین چه کار کردیم. این هرگز نباید اتفاق بیفتد. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم. اما هرگز نباید در اینجا حذف می شدیم. ما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم.

 

1568610

دیدگاه‌ها