کد خبر : 1735349 | 15 بهمن 1399 ساعت 12:38 | 50.8K بازدید | 5 دیدگاه

پول بودیمیر چگونه تامین شد؟

مسائل مالی متعددی که پیش پای مدیران باشگاه سبز می شود باعث شده آنها از قلک پاداش نایب قهرمانی پیشاپیش خرج کنند.

پول بودیمیر چگونه تامین شد؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که مشکل ماریوبودیمیر بازیکن سابق خود را که پرونده شکایتش در فیفا به دردسری جدی برای این باشگاه بدل شده بود وتا آستانه بسته شدن پنجره نقل وانتقالات هم پیش رفت را حل کرده است. دستاوردی بزرگ برای مدیران باشگاه پرسپولیس که توانستند پرسپولیس را از بیخ پرتگاهی دیگر نجات دهند.


رییس هیات مدیره باشگاه هم که به تازگی در تیم مدیریتی باشگاه نقش پیدا کرده این خبر را زودتر از ارکان رسمی باشگاه توِئیت کرد تا مشخص شود نقش اصلی را در این پرونده بازی کرده است. اما سئوال اینجاست که این دستاورد بزرگ چگونه حاصل شده است؟ آن هم در شرایطی که پرسپولیس زیرمیز توافق با کارگزارش زده است و پول پاداش نایب قهرمانی آسیا هم هنوز به حساب این باشگاه واریز نشده است والبته منبع درآمدی دیگری هم نصیب باشگاه نشده است.


پس این 250 هزار یورو که از مبدا دوبی به حساب بودیمیر رفت از کجا آمده است؟ منابع خبری ورزش سه در باشگاه پرسپولیس می گویند این عدد قطعا از منابع درآمدی نیست و یک قرض دیگر است که باید به وقتش بازپس داده شود و دین آن برگردن باشگاه خواهد بود. جالب است بدانید که طی همین چند روز یک عدد 10 میلیاردی دیگر هم وارد حساب باشگاه پرسپولیس شده  که می تواند خبری خوش برای مربیان وکادر فنی تیم باشد.


 فقط توجه داشته باشید که باشگاه دو حساب مجزا از هم دارد به نامهای «حساب درآمدی» و«حساب هزینه ای». اعدادی که بصورت قرض وارد سیستم باشگاه می شوند به حساب درآمدی نمی روند و به حساب هزینه باشگاه ریخته می شوند که این 10 میلیارد هم سراز همین حساب درآورده و این فقط یک معنی داردو آن اینکه قرض دیگر است.
به یاد بیاورید که بعد از حضور سمیعی در باشگاه و قبل از حرکت تیم به سوی فینال آسیا یک عدد 30 میلیاردی هم از  قرض گرفته وبه تیم تزریق شد تا تیم با روحیه حداکثری پای به فینال بگذارد.


در این شرایط بنظر می رسد مشکلات مالی پیاپی که پیش پای مدیران باشگاه سبز می شود باعث شده آنها از قلک پاداش نایب قهرمانی جلوجلو خرج کنند و باهمین دست فرمان و اینکه به زودی پرونده کالدرون هم به باشگاه می رسد پاداش آسیایی سرخها هنوز به ایران نرسیده خرج خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها