کد خبر : 1735374 | 15 بهمن 1399 ساعت 14:29 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهرداد طهماسبی؛ دوباره مرد شماره یک می‌شود

نساجی در حالی مهیای بازی با استقلال می شود که به نظر می رسد مجید جلالی در این بازی از مهرداد طهماسبی در چارچوب دروازه بهره خواهد برد.

مهرداد طهماسبی؛ دوباره مرد شماره یک می‌شود

 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های سپری شده نیما میرزازاد بیشتر مرد شماره یک نساجی بوده و در اکثر بازی های این تیم به میدان رفت؛ البته پیش از بازی با استقلال مهرداد طهماسبی فرصت این را پیدا کرد که در بازی با فولاد – پیکان و هم چنین پرسپولیس درون دروازه نساجی قرار بگیرد.

 

هفته پیش و بعد از شکست نساجی در برابر ذوب آهن یکی از بازیکنانی که مورد غضب مجید جلالی قرار گرفت نیما میرزازاد بود. او بعد از بازی در مصاحبه با خبرنگاران رفتاری از خود بروز داد که موجب عذرخواهی باشگاه نساجی شد و به نظر می رسد در اختیار باشگاه قرار گرفته است و در تمرینات اینروزهای نساجی حضور ندارد.

 

مهرداد طهماسبی که حضور در چند تیم لیگ برتری از جمله فولاد و صبای قم به میدان رفته در بازی های این فصل نساجی مرتکب یکی دو اشتباه فاحش شد؛ روی گل پاتوسی در بازی با فولاد و گل اول پیکان؛ حالا بازی با استقلال فرصت خوبی برای این دروازه بان باتجربه است که دوباره خودی نشان دهد و خیال نساجی را از بابت دروازه راحت کند.

دیدگاه‌ها