کد خبر : 1735381 | 15 بهمن 1399 ساعت 15:06 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

چرا رای مهری و سهرابیان صادر نمی‌شود؟ (عکس)

مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس، از وضعیت بلاتکلیف مهری انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور و گل گهر در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر در سیرجان به مصاف هم رفتند که در این دیدار تبریزی ها موفق شدند از سد شاگردان قلعه نویی عبور کنند. اما اتفاقاتی که در پایان بازی رخ داد، باعث شد دو بازیکن از دو تیم با محرومیت مواجه شوند.


آرمین سهرابیان مدافع گل گهر و سعید مهری بازیکن تراکتور در آخرین لحظات بازی دو تیم در گوشه ای از زمین دست به یقه شدند و بعد از سوت پایان درگیری خود را ادامه دادند تا این که زد و خورد آن ها به دیگر بازیکنان هم رسید و کمیته انضباطی این دو نفر را تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم کرد.


با وجود گذشت 11 روز از آن اتفاق، کمیته انضباطی هنوز در این خصوص تصمیم گیری نکرده و سهرابیان و مهری، بازی های هفته گذشته را به دلیل کارت قرمزی که دریافت کرده بودند، از دست دادند و در این هفته نیز نمی توانند مقابل نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس به میدان بروند.


عباس چمنیان مربی تراکتور در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس نیز به این نکته اشاره کرد و از کمیته انضباطی خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به این پرونده را داشت.

 

1568717

 


وی در این خصوص گفت: کمیته انضباطی که همچنان در مورد مهری تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده هرچند که او مستحق این محرومیت نبود ولی فردا او را نخواهیم داشت. من خواستار این هستم که مهری مرتکب خطا و حرکت غیرورزشی حداقل در شروع کار نبوده، زودتر در این مورد تصمیم بگیرند. بوحمدان را به دلیل چهار کارته شدن در اختیار نداریم. یکی دو مصدوم هم دارند که رسیدند و با ما تمرین کرده اند و در لیست مان حضور خواهند داشت و در صورت ضرورت از آنها استفاده خواهیم کرد.


این دو بازیکن چند روز پیش در هتل محل اقامت تراکتور با یکدیگر روبرو شده و آشتی کردند. آنها عکس یادگاری نیز در این خصوص گرفتند تا به نوعی به این قائله خاتمه داده و شامل محرومیت های سنگینی نشوند. به هر حال دو باشگاه تراکتور و گل گهر منتظر تعیین تکلیف بازیکنان خود هستند که تا چه زمانی نمی توانند از آنها استفاده کنند.

دیدگاه‌ها