کد خبر : 1735386 | 15 بهمن 1399 ساعت 14:37 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

اظهار نظر رئیس لاس پالماس

ادعای عجیب در مورد انتقال پدری به بارسلونا

رئیس لاس پالماس می گوید که انتقال پدری به بارسا نه 5 میلیون یورو که تا 30 میلیون یورو هزینه داشته است.

ادعای عجیب در مورد انتقال پدری به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل جاری چندان رضایت بخش کار نکرده است و در لالیگا شانس بالایی برای قهرمانی ندارد و فینال سوپرکاپ را هم به بیلبائو باخت.

 

 

1560307

 

 

در فصلی که بارسا هنوز رئیس ندارد و تغییر و تحولات زیادی را روی نیمکت و نیز در مجموعه بازیکنانش داشته، شاید بهترین خبر، ظهور یک هافبک 17 ساله به نام پدری گونزالس بود. بازیکنی که نوامبر گذشته قدم در 18 سالگی گذاشت.

بارسا زمستان گذشته بود که پدری را در رقابت با رئال با 5 + 1 میلیون یورو از لاس پالماس جذب کرد. پدری در تیم سابقش تا پایان فصل ماند و از تابستان به بارسا اضافه شد.

 

 

1560303

 

 

رقم نهایی انتقال پدری به بارسا اما می تواند چند برابر شود. این را آنخل رامیرز رئیس لاس پالماس به رسانه ها گفت:« همه فکر می کنند ما پدری را با 5 میلیون یورو به بارسا فروختیم ولی این رقم می تواند به 30 تا 35 میلیون یورو هم برسد و بر اساس یکی از بندها ما 5 میلیون یورو نیز اخیرا از بارسا دریافت کردیم تا فعلا رقم انتقالش 10 میلیون یورو شود.»

 

اسپورت اما به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا گزارش داد که این رقم نهایت به 20 میلیون یورو خواهد رسید و نه 30 تا 35 میلیون یورو.

 

 

1544606

 

 

بر اساس عملکرد پدری در بارسلونا و نیز بازی های ملی، بند های متغیر قرارداد او فعال خواهند شد و با توجه به درخشش فوق العاده پدری و اعتمادی که کادر فنی به او دارد، کاملا بدیهی است که در پایان فصل بارسا مجبور شود تا 5 میلیون یوروی دیگر نیز به لاس پالماس پرداخت کند. پدری تقریبا به بازیکن فیکس بارسا تبدیل شده و رسیدن او به حد نصابی مشخص از حیث تعداد بازی، بارسا را مجاب به پرداخت مبالغی بیشتر به باشگاه سابقش خواهد کرد.

ملی پوش شدن پدری هم بندهای دیگری را فعال خواهد کرد. او هنوز از سوی لوئیس انریکه به تیم ملی اسپانیا دعوت نشده ولی این یک اتفاق قریب الوقوع است

 

دیدگاه‌ها