کد خبر : 1735401 | 15 بهمن 1399 ساعت 16:17 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ستاره بلژیکی و کاپیتان

زیدان روی ابرها؛ هازارد و راموس تمرین کردند

حضور ادن هازارد و سرخیو راموس در تمرین گروهی، اتفاق خوشحال کننده امروز برای زین الدین زیدان بود.

زیدان روی ابرها؛ هازارد و راموس تمرین کردند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس،  رئال مادرید خود را برای دیدار حساس برابر اوئسکا مهیا می کند. حساس از این جهت که رئال پس از شکست خانگی برابر لوانته، دیگر حق اشتباه در لالیگا ندارد و باید در زمین این حریف ته جدولی اوج گرفته، پیروز شود.

 

 

1554111

 

 

در تمرین روز گذشته ادن هازارد غایب بود و سرخیو راموس هم انفرادی تمرین کرد. غیبت هازارد گمانه زنی های زیادی را باعث شده بود و برخی معتقد بودند ستاره بلژیکی مصدوم شده ولی او امروز بدون هیچ مشکلی تمرین کرد تا خیال رئالی ها راحت شود. گویا مصدومیت عضلانی او مختصر بوده و مشکلی برای بازی شنبه نخواهد داشت.

 

سرخیو راموس نیز که در سه هفته اخیر نتوانسته برای رئال بازی کند، امروز در تمرین گروهی حاضر شد تا زیدان نفسی به راحتی بکشد. غیبت سرخیو راموس در هشت بازی این فصل منجر به 5 شکست برای رئال شده و در این هفته های حساس، حضور او در ترکیب، حیاتی به نظر می رسد.

 

 

1567179

 

 

در صورت ادامه مصدومیت راموس، تنها رافائل واران و ویکتور شوست برای دفاع وسط در دسترس بودند. میلیتائو برای بازی با اوئسکا محروم است و ناچو از بیماری کووید19 خلاص نشده.

 

در تمرین امروز دنی کارواخال، رودریگو گوئس، فده والورده و لوکاس واسکز نیز انفرادی تمرین کردند. از بین این 4 بازیکن، تنها دنی کارواخال شانس هایی برای رسیدن به بازی با اوئسکا دارد.

 

دیدگاه‌ها