کد خبر : 1735441 | 15 بهمن 1399 ساعت 19:45 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب توماس توخل به یک سوال عجیب

توماس توخل، سرمربی چلسی واکنش جالبی نسبت به علاقه باشگاه قبلی خود یعنی پاری سن ژرمن به جذب دله آلی نشان داد.

واکنش جالب توماس توخل به یک سوال عجیب

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل چندی پیش و بعد از دو سال سرمربیگری در پاری سن ژرمن از هدایت این تیم برکنار شد؛ بلافاصله بعد از این اتفاق سرمربی سابق تاتنهام یعنی مائوریسیو پوچتینو جای توخل را گرفت. با این حال سرمربی آلمانی برای شروع یک چالش جدید خیلی انتظار نکشید چراکه باشگاه چلسی بعد از برکناری فرانک لمپارد او را به عنوان جانشین سرمربی انگلیسی انتخاب کرد.

 

آبی های لندن در اولین گام خود با سرمربی جدید به تساوی بدون گل برابر ولورهمپتون دست یافتند و در دیدار دوم با ارائه یک نمایش امیدوارکننده 2-0 برنلی را مغلوب کردند. توماس توخل فرداشب در سومین مسابقه ای که هدایت چلسی را بر عهده خواهد داشت به مصاف تاتنهام می رود.

 

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی چلسی مقابل تاتنهام یک سوال عجیب از توماس توخل درباره علاقه باشگاه قبلی او یعنی پاری‌سن‌ژرمن به جذب دله آلی پرسیده شد که واکنش جالبی نشان داد و گفت: " آیا شما در کنفرانس مطبوعاتی درستی حضور پیدا کرده ای؟مطمئن هستی؟ من به این سوال جواب نمی دهم.

 

 

1568869

 

 

من خوشحال شدم که در مورد هری کین به شما جواب دادم زیرا این باعث افتخار برای من است که در مورد یکی از بهترین بازیکنان صحبت کنم. با این حال باید به بازیکنان و مربیان تیم‌های دیگر احترام بگذاریم و درباره آنها صحبت نکنیم. ما به تیم خود پایبند هستیم. متشکرم."

 

توخل درباره تقابل با ژوزه مورینیو در بازی فردا شب نیز گفت: " فردا شب بازی بین دو تیم چلسی و تاتنهام خواهد بود نه من و ژوزه مورینیو. با این حال خوشحالم که با یک تیم قدرتمند مقابل ژوزه مورینیو قرار می‌گیرم؛ مخصوصاً حالا که ذهنیت خوب خود را را اثبات کرده ایم و شرایط مناسبی داریم. شک ندارم که ژوزه مورینیو یکی از بهترین مربیان دنیاست و اکنون در تاتنهام تیمی را بنا نهاده که در رقابت ها یک مدعی محسوب می شوند."

 

 

1568870

دیدگاه‌ها