کد خبر : 1735476 | 15 بهمن 1399 ساعت 23:28 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه بان جوان بایرن در مسیر جدایی

ممکن است الکساندر نوبل، دروازه بان جوان بایرن مونیخ از این تیم جدا شود.

دروازه بان جوان بایرن در مسیر جدایی


به گزارش "ورزش سه"، یک سال قبل بود که باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد برای خرید الکساندر نوبل، دروازه بان جوان و آینده دار شالکه با این تیم به توافق رسیده است. الکساندر نوبل از فصل تابستان به ترکیب بایرن مونیخ اضافه شد، اما این دروازه بان جوان در این مدت فرصت چندانی برای قرار گرفتن در ترکبل ثابت پیدا نکرده و همیشه نیمکت نشین بوده است.

 

1568971

 

طبق ادعای نشریه بیلد، وضعیت الکساندر نوبل بعید است که در فصل آینده تغییر کند و احتمالا او همچنان مانوئل نویر در ترکیب ثابت بایرن مونیخ قرار خواهد داشت. هانسی فلیک نیازی به فرصت دادن به نوبل نمی بینید و به نظر می رسد یک انتقال قرضی در انتظار این دروازه بان 24 ساله در تابستان باشد. احتمالا یکی از تیم های بوندسلیگایی نوبل را برای حداقل یک فصل و به صورت قرضی جذب خواهد کرد.

 

مانوئل نویر در یک سال اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و او فصل قبل یکی از عوامل اصلی سه گانه بایرن مونیخ و نتایج درخشان این تیم لقب گرفت. نیمکت نشینی های متوالی و دوری از شرایط مسابقه ممکن است منجر به افت شدید الکساندر نوبل شده و آینده ورزشی او را تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری معتقدند الکساندر نوبل روزهای درخشانی پیش رو خواهد داشت و می تواند دروازه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را برای یک دهه آینده بیمه کند.

دیدگاه‌ها