کد خبر : 1735519 | 16 بهمن 1399 ساعت 11:40 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

اقتصادی ترین مهاجم لیگ؛ 7 گل از 9 شوت!

مهاجم تراکتور آمار قابل توجهی را بر جای گذاشته است.

اقتصادی ترین مهاجم لیگ؛ 7 گل از 9 شوت!

به گزارش ورزش سه؛ محمد عباس زاده در فصل 98-97 با گل های حساس خود نقش پررنگی در لیگ برتری شدن نساجی داشت و در فصل 99-98 هم برای این تیم در لیگ برتر بازی کرد. او بعد از دو فصل خوب در نساجی به تراکتور پیوست تا یک چالش جدید را در فوتبال خود تجربه کند.

 

طی سال های گذشته مهاجمان بسیار به تراکتور آمده و نتوانسته بودند کاری از پیش ببرند. مهاجمانی همچون فرزاد حاتمی، ارسلان مطهری، کوین فورچونه و خیلی ها دیگر بودند که آمدند و نتوانستند برای تراکتور، گلزن خوبی باشند.

 

عباس زاده اما خیلی زود توانست گلزنی های خود را در تراکتور هم تکرار کند. او اینک بهترین گلزن تیمش است و با زدن 7 گل در مکان چهارم جدول بهترین گلزنان لیگ برتر حضور دارد. مهاجم تراکتوری ها از هفته دوم به جمع سرخ پوشان اضافه شد و از هفته ششم شاهد قرار گرفتنش در ترکیب اصلی بودیم.

 

شرایط گلزنی که عباس زاده داشته به گونه ای است که او را باید اقتصادی ترین مهاجم لیگ برتر بنامیم. بر اساس آمار متریکا، مهاجم تراکتوری ها از 9 شوت در چارچوبی که زده 7 مورد تبدیل گل شده است؛ این یعنی تنها دو شوت در چارچوب عباس زاده را دروازه بان ها در لیگ بیستم مهار کرده اند! یا به عبارتی دیگر، در صورتی که مهاجم تراکتوری ها شوت در چارچوب بزند، این شوت با ظریب اطمینان 78 درصد به گل تبدیل خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که عباس ‌زاده در آخرین بازی تراکتور، دو مرتبه هم تیر دروازه را لرزاند تا با این آمادگی بالا، برای دیدار فردا مقابل پرسپولیس آماده شود.

دیدگاه‌ها