کد خبر : 1735527 | 16 بهمن 1399 ساعت 12:27 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

مطهری: بازی با لباس مشکی، وظیفه ماست

مربی تیم پرسپولیس می گوید که آنها برای شادی روح انصاریان و میناوند، در پی کسب سه امتیاز دیدار امروز هستند.

مطهری: بازی با لباس مشکی، وظیفه ماست

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پرسپولیس و تراکتور در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر، امروز از ساعت 15 در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند. حمید مطهری مربی پرسپولیس و دستیار یحیی گل محمدی، درباره درگذشت انصاریان و انگیزه سرخپوشان برای پیروزی در دیدار امروز گفت. 


مطهری درخصوص شنیدن خبر تلخ درگذشت انصاریان در فرودگاه تبریز گفت: جا دارد که فقدان علی انصاریان و مهرداد میناوند عزیز را تسلیت بگویم. هنوز یک هفته هم نگذشته بود که یک اتفاق بد دیگر رخ داد و ما را دچار یک غم بزرگ کرد. درد خیلی بزرگی است. کلمات نمی تواند این درد خیلی بزرگ را توصیف کند. به خانواده آنها و مادر علی انصاریان و جامعه ورزش ایران تسلیت می گویم. امیدوارم روحشان قرین رحمت الهی باشد.


وی گفت: از این دو بزرگوار هر چقدر بگویم کم گفته ام. هر زمانی که با این دو عزیز بودید، آن جمع شاد بود و به همه انرژی مثبت می دادند و فوق العاده خوش قلب و پر از انرژی مثبت بودند. 


مربی پرسپولیس در مورد مشکلات تهیه تأمین لباس مشکی برای این دیدار گفت: مشکل تهیه لباس حل شد. این اتفاق پیش بینی نشده بود و مقداری سخت بود اما خدا را شکر این مشکل حل شده است و ما مانند هفته گذشته با پیراهن مشکی به میدان می رویم تا به یاد این عزیزان باشیم که واقعا وظیفه ماست. 


او ادامه داد: ما به محض ورود به تبریز و نشستن هواپیما از درگذشت انصاریان خبردار شدیم. یک جو غریبی بر کادرفنی و بچه ها حکم فرما شد که همگی اشک می ریختند. امیدوارم امروز با یک بازی خوب و منطقی، بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و آن را به روح این عزیزان تقدیم کنیم.


مطهری در پایان درخصوص تمهیدات کادرفنی جهت حفظ تمرکز بازیکنان پرسپولیس گفت: سعی می کنیم برای شادی روح این عزیزان، نهایت تمرکز را به کار بگیریم. طبیعی است که مقداری ناراحتی در تیم ما بوده ولی بخاطر روح انصاریان و میناوند باید با همه وجودمان کار کنیم و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم کنیم تا مقداری از غم آنها کم شود.

دیدگاه‌ها