کد خبر : 1735548 | 16 بهمن 1399 ساعت 13:25 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

خسه:

مطمئنم که امباپه روزی برای رئال مادرید بازی می‌کند

خسه، ستاره سابق رئال مادرید و پاری سن ژرمن می‌گوید کیلیان امباپه روزی برای کهکشانی‌ها به میدان خواهد رفت.

مطمئنم که امباپه روزی برای رئال مادرید بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت آینده کیلیان امباپه با شک و تردیدهای زیادی مواجه شده چراکه مذاکرات او برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن طی ماه‌های گذشته با پیشرفت چندانی مواجه نشده است. قرارداد ستاره فرانسوی در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و در صورت عدم توافق برای تمدید، PSG مجبور خواهد بود در آن زمان یکی از ارزشمندترین دارایی های خود را به شکل رایگان از دست بدهد.

 

رئال مادرید مدتهاست که به دنبال جذب کیلیان امباپه است و گفته می شود که پر افتخار ترین باشگاه اروپا محتمل ترین گزینه برای او در صورت ترک پاری سن ژرمن خواهد بود. در واقع گفته می‌شود که کهکشانی‌ها با توجه به نتایج ضعیف خود در این فصل به دنبال تقویت تیم شان هستند و در این راستا ستاره فرانسوی اصلی‌ترین گزینه فلورنتینو پرز محسوب می شود.

 

 

1560891

 

 

در همین ارتباط خسه، ستاره سابق رئال و همین PSG نیز تایید کرده که کیلیان امباپه دوست دارد برای رئال مادرید به میدان برود و از کریستیانو رونالدو به عنوان الگوی این بازیکن یاد کرده است. خسه در این باره گفت: " او دوست دارد به رئال مادرید برود. الگوی او همیشه کریستیانو رونالدو بوده است. او مادرید را دوست دارد و من مطمئن هستم که روزی در آنجا بازی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها