کد خبر : 1735557 | 16 بهمن 1399 ساعت 14:13 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت دژاگه، بازگشت اخباری؛

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس مشخص شد

تیم تراکتور در غیاب اشکان دژاگه به مصاف پرسپولیس می‌رود.

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی 11 بازیکن تیم تراکتور برای تقابل سرنوشت ساز با پرسپولیس را مشخص کرد که در آن نامی از اشکان دژاگه دیده نمی‌شود اما خود او به همراه احسان حاج صفی در ترکیب حضور دارند.

 

نکته جالب بازگشت محمدرضا اخباری به ترکیب است. او شکستگی از ناحیه بینی داشت و دو هفته با گارد تمرین کرد و در دیدار با آلومینیوم نیز نیمکت نشین بود اما امروز با همان گارد ویژه در ترکیب نقش آفرینی خواهد کرد.

 

در خط دفاعی محمدرضا خانزاده و وفا هخامنش زوج دفاع مرکزی را تشکیل می‌دهند. خانزاده سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و هخامنش هم پس از یک بازی غیبت به دلیل محرومیت، به این بازی رسیده است. در سمت چپ و راست مدافعان سابق استقلال میثم تیموری و میلاد فخرالدینی دیده می‌شوند، تیموری هم پس از چند بازی غیبت امروز بازی می‌کند.

 

در خط میانی اکبر ایمانی و احسان حاج صفی در پست هافبک مرکزی و دفاعی حضور خواهند داشت و جلوتر از آن ها مسعود شجاعی و مهدی تیکدری دیده می‌شوند. نکته عجیب حضور همزمان محمد عباس زاده و حمزاوی عکاشه است و در واقع شجاعی با دو مهاجم به استقبال پرسپولیس می‌رود.

 

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس:


محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، میثم تیموری، اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری، محمد عباس‌زاده و عکاشه حمزاوی

دیدگاه‌ها