کد خبر : 1735559 | 16 بهمن 1399 ساعت 14:20 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد جذب نوراللهی و عباس‌زاده؛

مقایسه بهترین گلزنان تراکتور و پرسپولیس (آمار)

پرسپولیس و تراکتور در حالی به هم رسیده اند که عباس زاده و نوراللهی زهردارترین بازیکنان دو تیم در هفته های اخیر بوده اند.

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان آذربایجانی و تهرانی به ترتیب با 18 و 19 امتیاز رتبه های پنجم و ششم جدول رده بندی را در اختیار دارند ولی شاگردان یحیی گل محمدی با دو بازی کمتر نسبت به تیم میزبان به این تعداد امتیاز دست یافته اند و کسب پیروزی برابر شاگردان مسعود شجاعی بیش از هر زمانی در لیگ بیستم، قهرمان چهار دوره اخیر فوتبال ایران را به صدر جدول در دوره بیستم نزدیک می کند.
البته که تراکتور هم در این بازی خانگی به کسب هر سه امتیاز می اندیشد و باید دید در این مصاف حساس هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران که از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام آغاز می شود، خط هجومی کدامیک از دو تیم موفق تر عمل خواهد کرد.

 

1569167


تا اینجای مسابقات احمد نوراللهی که گل پیروزی تیمش در دیدار برابر ماشین سازی را نیز وارد دروازه حریف کرد، خطرناک ترین بازیکن پرسپولیس به شمار می آید و در سوی دیگر محمد عباس زاده که سابقه بازی با پیراهن پرسپولیس را نیز دارد، زهردارترین مهاجم قرمزپوشان آذریایجانی خواهد بود.


در زیر به نکاتی از عملکرد این دو بازیکن پرداخته ایم: 


*عباس‌زاده به طور متوسط در هر ۱۰۳ دقیقه یک گل زده و با صدر جدول گلزنان ۴ گل فاصله دارد.


* احمد نوراللهی بازیکن چند پستی پرسپولیس تأثیرگذارترین بازیکن روی گل های تیم‌اش بوده است؛ ۴ گل و ۱ پاس گل


*عباس زاده در ۱۲ بازی ۷۲۰ دقیقه حضور داشته و نوراللهی با ۹۷۵ دقیقه حضور در ۱۱ بازی یکی از باثبات ترین بازیکنان تیم‌اش بوده.


*عباس زاده از هر ۳ شوت یکی را گل کرده و نوراللهی از هر ۷ شوت.


*عباس زاده با ۳ پاس کلیدی در موقعیت سازی برای یارانش کم کارتر از نوراللهی با ۱۱ پاس کلیدی بوده است.

دیدگاه‌ها