کد خبر : 1735600 | 16 بهمن 1399 ساعت 17:20 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

زلاتان بهترین رقیبم است

کیه لینی: در حد راموس و فن دایک نیستم

جورجو کیه لینی خودش را در سطح مدافعانی چون سرخیو راموس و ویرژیل فن دایک نمی داند.

کیه لینی: در حد راموس و فن دایک نیستم

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه لینی سال هاست برای یوونتوس و تیم ملی ایتالیا خوش می درخشد اما در مقایسه با دیگر مدافعان میانی بزرگ دنیا او را در رتبه های پایین تر قرار می دهند. خود کیه لینی که در یکی دو سال اخیر بعضا با مشکل مصدومیت های سنگین روبرو بوده نیز معتقد است کیفیتی پایین تر از سرخیو راموس و ویرژیل فن دایک دارد.

 

 

1437153

 

 

کیه لینی به "سو فوت" گفت:« عاشق برنده شدن دوئل با مهاجمان هستم. نجات تیم از یک شانس گلزنی مسلم یا دفع توپ بازیکنان حریف، لذتی خاص به من می دهد و آدرنالین خونم را بالا می برد. می دانم که شاید به اندازه گلزنی شور و شعف ایجاد نکند ولی برای من لذتی وصف ناشدنی دارد.

 

 

1568699

 

 

در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2017 به بارسلونا گل زدم اما  در من به مراتب شور و شوق کمتری در قیاس با مانع گلزنی کردن هری کین در دقیقه 89 بازی با تاتنهام ایجاد کرد. برای برنده شدن دوئل با مهاجمان باید شرور و سرسخت باشید. البته من خودم را مدافعی در حد سرخیو راموس و ویرژیل فن دایک نمی دانم ولی مدافع خوبی هستم.»

 

 

1527383

 

 

پیشنهاد از آرسنال:« احمق بودم که آن پیشنهاد را رد کردم. آن زمان در سری C بازی می‌کردم. پیشنهاد بسیار بزرگی بود ولی احساس می‌کردم آماده‌ نیستم. اگر قبول می‌کردم، حس خیانت به لیورنو به من داده می‌شد.»

 

 

1552430

 

 

زلاتان:« برای زلاتان احترام زیادی قائلم. ما به هم احترام می‌گذاریم. هم تیمی‌ بوده‌ایم و در اولین فصل حضورم در یووه کنار هم بازی کردیم. هیچ وقت از رویارویی با او نترسیده ام و مقابل او عقب نکشیده ام. او قدرت بدنی فوق‌العاده‌ای دارد. زلاتان پس از ترک یووه به رقیب من تبدیل شد. بهترین رقیب من زلاتان است؛ بدون هیچ شکی.»

دیدگاه‌ها