کد خبر : 1735607 | 16 بهمن 1399 ساعت 17:23 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

سریال گل های 3 امتیازی امامعلی برای مس

فراز امامعلی با یک حرکت انفرادی زیبا، چهارمین گل فصلش را برای مس رفسنجان به ثمر رساند.

سریال گل های 3 امتیازی امامعلی برای مس

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در مشهد دست به کار بزرگی زد و توانست روند رو به رشد خود را ادامه داده و با یک گل از سد شهرخودرو بگذرد تا با 19 امتیاز، موقتا در رده هفتم جدول قرار بگیرد.


در این دیدار، فراز امامعلی مهاجم 26 ساله رفسنجانی ها باز هم برای تیمش گلزنی کرد تا او نیز همچون مس، در هفته های اخیر عملکرد خوبی را از خود نشان داده و در جدول گلزنان لیگ برتر، 4 گله شود.


امامعلی که در نقل و انتقالات امسال، پس از سالها از پیکان جدا و راهی مس رفسنجان شد، در هفته های ابتدایی نتوانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد ولی رفته رفته در این تیم جا افتاد و امروز موفق شد به تنهایی نهمین امتیاز را برای تیمش کسب کند.


او در بازی با شهرخودرو با یک حرکت انفرادی زیبا گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه 63 و در حالیکه بازیکنان شهرخودرو مشغول انجام تعویض بودند، یک ارسال از بازیکنان مس به فراز امامعلی رسید و این بازیکن با ضربه سر، توپ را از بالای سر مدافع شهرخودرو عبور داد و با دروازه بان این تیم تک به تک شد و در نهایت با یک ضربه بغل پای زیبا، دروازه میلاد فراهانی را باز کرد.


این دیدار با همین تک گل امامعلی به سود مس به پایان رسید تا فراز امامعلی به یکی از مهره های کلیدی تیم محمد ربیعی بدل شود. او پیش از این 2 بار دروازه پیکان و یکبار نیز دروازه ماشین سازی را باز کرده بود و امروز نیز به تنهایی نهمین امتیاز فصل را برای تیمش کسب کرد.

دیدگاه‌ها