کد خبر : 1735633 | 16 بهمن 1399 ساعت 18:16 | 27.8K بازدید | 1 دیدگاه

مدافع تیم ملی عراق، به حریف استقلال پیوست

قرارداد سعد ناطق مدافع 188 سانتی متری و سابق تیم الشرطه، به زودی با الاهلی عربستان به امضا خواهد رسید.

مدافع تیم ملی عراق، به حریف استقلال پیوست

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه رسانه های سعودی از بحران مالی در الاهلی عربستان و احتمال ورشکستگی این تیم قدیمی عربستانی خبر می دهند، اما اکنون روزنامه الوطن از خرید جدید این تیم رونمایی کرده است.


بنا بر روایت روزنامه الوطن، مسئولان الاهلی برای تقویت خود در ادامه رقابت های لیگ حرفه ای عربستان و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا با سعد ناطق مدافع الشرطه به توافق نهایی رسیده اند و این بازیکن به زودی قرارداد خود را با الاهلی منعقد می کند.


سعد ناطق مدافع 188 سانتی متری تیم ملی عراق و باشگاه الشرطه این کشور است که عضو ثابت خط دفاعی تیم ملی کشورش است و در دیدار این کشور مقابل ایران که با برتری 2 بر یک عراقی ها به پایان رسید، 90 دقیقه در ترکیب ثابت تیمش بود و در 4 دیدار دیگر عراق در مرحله گروهی نیز به صورت کامل بازی کرد. او در دیدارهای دوستانه اخیر تیم ملی عراق مقابل اردن و ازبکستان نیز 90 دقیقه در میدان حضور داشت.

 

1569266


روزنامه الوطن در ادامه اخبار خود درخصوص الاهلی، مدعی شده است که مدیران این تیم با مارکو مارین هافبک آلمانی خود برای فسخ قرارداد به توافق رسیده اند. مارین که سابقه حضور در چلسی، فیورنتینا، سویا، مونشن گلادباخ و وردربرمن را در کارنامه دارد، 16 بار نیز برای تیم ملی آلمان به میدان رفت و در مدت حضور در الاهلی، 26 بار برای این تیم به میدان رفت ولی تنها موفق شد 3 بار گلزنی کرده و 3 پاس گل بدهد.


امروز خبر دیگری نیز درخصوص الاهلی در رسانه سعودی اسپورت این کشور منتشر شد که این تیم به دلیل مشکلات مالی و برای فرار از ورشکستگی، قصد دارد 4 بازیکن مطرح خود به نام های محمد العویس، لوکاس لیما، عبدالرحمن الغریب و سلمان المؤشر را به فروش برساند.

 

دیدگاه‌ها