کد خبر : 1735637 | 16 بهمن 1399 ساعت 18:25 | 40.7K بازدید | 1 دیدگاه

شرایط حمیداوی تمرکزمان را گرفته است؛

نوازی: دوست داریم ستارگان بمانند اما ...

مربی تیم فوتبال شهر خودرو پس از ناکامی تیمش در کسب سومین پیروزی متوالی، از نابسمانی و عدم تمرکز تیم به واسطه مشکلات حامی مالی عنابی‌پوشان گفت.

 نوازی: دوست داریم ستارگان بمانند اما ...

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که شاگردان مهدی رحمتی امیدوار بودند پس از پیروزی مقابل نساجی و برد ارزشمند در اصفهان مقابل سپاهان، بتوانند مس رفسنجان را هم در خانه از پیش‌روی بردارند اما این اتفاق رخ نداد و آن‌ها با دست خالی و بدون امتیاز از میدان خارج شدند تا همچنان 18 امتیازی باقی بمانند.

 

محمد نوازی مربی تیم شهر خودرو پس از اتمام مسابقه، صحبت‌های خود را یادی از علی انصاریان آغاز کرد و در ادامه درباره بازی امروز گفت: ابتدا باید به همه، درگذشت علی انصاریان را تسلیت بگویم و به تیم حریف تبریک می‌گویم؛ بازی متعادلی را شاهد بودیم و فوتبال زیبایی را شاهد نبودیم، اما مشکل اینجاست که تیم ما تمرکز لازم نسبت به بازی قبلی را نداشت. تیمی که تمرکز کافی را نداشته باشد، در اصفهان 3 گل به سپاهان می‌زند و بعد در خانه با 1 گل به مس رفسنجان می‌بازد.

 

نوازی با اشاره مشکلات پیش‌آمده برای مالک باشگاه و هلدینگ شهر خودرو افزود: ما از شروع هفته جاری با خبرهای مختلفی روبرو شدیم و همین موضوع باعث شد تا حواشی وارد تیم شود و روی شکل کار تاثیر بگذارد؛ امیدوارم زودتر این مشکلات حل شود چراکه اتفاقاتی که رخ می‌دهد به ضرر تیم است. قرار بود در استان خراسان رضوی از شهرخودرو حمایت شود اما شرایط حمیداوی هم به این شکل پیش رفته و تمرکز ما به هم خورده است.

 

مربی شهر خودرو با اشاره به غایبان تیمش و نبود آرامش در جمع عنابی‌پوشان توضیح داد: ما در بازی امروز، فرشاد فرجی و اکبر صادقی را به دلیل محرومیت نداشتیم؛ ضمن آن‌که اصلا تیم‌مان آرامش نداشت و فرقی درباره بودن یا نبودن بازیکنان نمی‌کرد چرا که وقتی تمرکز نداشته باشیم، شرایط‌مان سخت می‌شود. فکر می‌کنم درباره اتفاقاتی که برای ما رخ داد، همه مطلع هستند و این اتفاقات کار ما را سخت کرد.

 

نوازی در پایان صحبت‌های خود درباره جدایی احتمالی ستارگان شهر خودرو در نیم فصل گفت: حفظ این بازیکنان واقعا سخت است؛ دوست نداریم بازیکنان خوبمان را از دست بدهیم اما شرایط ما را می بینید. امیدوارم قبل از اینکه دیر شود مسئولان از ما حمایت کنند.

دیدگاه‌ها