کد خبر : 1735659 | 16 بهمن 1399 ساعت 21:32 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار به توخل: به کای هاورتز بازی نده

چلسی امشب به مصاف تاتنهام می رود و کارشناسان به سرمربی این تیم راجع به بازی دادن بازیکنان ناآماده هشدار داده اند.

هشدار به توخل: به کای هاورتز بازی نده

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی چلسی، در حال حاضر نمی تواند از کای هاورتز، مهاجم جوان این تیم، در ترکیب خود استفاده کند. البته این نظر تیم شروود، کارشناس فوتبال و سرمربی سابق تاتنهام، است.

 

کای هاورتز از زمان پیوستن به چلسی در تابستان گذشته، با مشکلاتی در وفق یافتن با شرایط لیگ برتر روبه‌رو بوده است. مهاجم تیم ملی آلمان در ابتدای این فصل به کرونا نیز مبتلا شده بود و مدتی طول کشید تا پس از بهبودی بتواند به آمادگی کامل برسد.

 

هاورتز در نخستین بازی توخل روی نیمکت چلسی، به طور کامل برابر ولوز بازی کرد. هر چند در بازی بعد و در برد 2-0 چلسی برابر برنلی در یکشنبه گذشته تنها در ده دقیقه پایانی به زمین فرستاده شد.

شروود معتقد است که یکی از اهداف چلسی رد به خدمت گرفتم توخل، کمک این سرمربی آلمانی به بازیکنانی نظیر هاورتز است. اما پیش از بازی امشب برابر تاتنهام، این کارشناس فوتبال می گوید که واقعا هیچ راهی وجود ندارد که توخل در حال حاضر بتواند مهاجم 21 ساله چلسی را بازی بدهد.

 

1569310

 

شروود گفت: "من هنوز فکر می کنم که او در انتخاب نفرات تیم مشکل دارد. فکر می کنم که او را به چلسی آورده اند که دو بازیکن آلمانی این تیم، هاورتز و ورنر، را راه بیندازد، اما در حال حاضر شما نمی توانید کای هاورتز را بازی بدهید.

به نظر من او بازی به دوش دیگران خواهد بود. البته ممکن است در نهایت بازیکن خوبی باشد. اما در حال حاضر بازی دادن او مثل این است که یک بازیکن در زمین کمتر داشته باشی!.

 

هاورتز البته با مصدومیتی جزئی مواجه شده و ممکن است در بازی برابر تاتنهام حتی روی نیمکت چلسی هم نباشد. شروود می گوید که هنوز نمی تواند راجع به شروع توخل در استمفوردبریج نظری بدهد.

 

او در این باره افزود: "سخت است که او را با دو بازی قضاوت کنی. بازی اول برابر ولوز حوصله سر بر بود. مالکیت توپ را داشتند اما آدم از شدت کسالت موقع تماشای بازی خوابش می برد.

بازی دوم اما خیلی بهتر بود، توپ را سریعتر به جلو حرکت می دادند، آزپلیکوئتا و آلونسو هم گل زدند... توخل بازیکنان چلسی را راه انداخته بود."

دیدگاه‌ها