کد خبر : 1735670 | 16 بهمن 1399 ساعت 23:48 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

والیبال ساحلی ایران جز رنکینگ های خوب در آسیا

دبیر هیئت والیبال استان بوشهر گفت: چندین سال است که والیبال ساحلی ایران جز رنکینگ های خوب در آسیا است و بازیکنانی در سطح ملی داریم که مقام های متعدد در سطح آسیا کسب کرده اند.

والیبال ساحلی ایران جز رنکینگ های خوب در آسیا

به گزارش "ورزش سه" عادل کشاورز در حاشیه اختتامیه مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد کشور در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: مسابقات والیبال ساحلی تور ملی دو ستاره بوشهر از تاریخ ۱۴ الی ۱۶ بهمن به میزبانی بندر بوشهر برگزار شد که سطح بندی این رقابت ها از تک ستاره تا پنج ستاره متفاوت است.

 

وی افزود: در این رقابت ها ۲۲ تیم از سراسر کشور و ۹ تیم از استان بوشهر حضور داشتند که در ۸ گروه ۲ و ۳ تیمی به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت ‎‌پرداختند و در نهایت تیم خور هیرون بندر گناوه به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

 

دبیر هیئت والیبال استان بوشهر تصریح کرد: بازیکنان و تیم های  شرکت کننده در این رقابت‎‌ها در سطوح بسیار بالایی بودند به طوری که ورزشکاران رنکینگ ۲ کشور نتوانستند به جمع چهار تیم پایانی راه یابند.

 

کشاورز اضافه کرد: امیدوار هستیم پس از ۸ سال که این مسابقات در استان بوشهر برگزار شده تداوم داشته باشد تا موجب رشد و پیشرفت والیبال ساحلی در استان عزیزمان گردد.

 

وی در خصوص برگزاری این مسابقات در روزهای کرونایی نیز گفت: انتظار میرفت تیم های بیشتری در این رقابت ها شرکت کنند ولی پاندمی کرونا در حضور آنها تاثیرگذار بود که با تمهیدات اندیشیده شده از سوی هیئت پزشکی ورزشی، مرکز بهداشت شهرستان بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی، از کلیه بازیکنان تست کرونا (PCR) گرفته شد و خوشبختانه هیچ تست مثبتی نداشتیم و کلیه شرکت کنندگان در سلامت کامل به این مسابقات آمده و آن را ترک کردند.

 

دبیر هیئت والیبال استان بوشهر اظهار کرد: خوشبختانه چندین سال است که والیبال ساحلی ایران جز رنکینگ های خوب در آسیا است و بازیکنانی در سطح ملی داریم که مقام های متعدد در سطح آسیا کسب کرده اند.

 

این مسئول در پایان از کلیه سازمان ها، عوامل و مسئولانی که امکانات و ظرفیت مناسبی برای برگزاری این مسابقات به وجود آوردند، قدردانی کرد.

دیدگاه‌ها