کد خبر : 1735724 | 17 بهمن 1399 ساعت 13:27 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض چندباره بازوبند میان قاسمی‌نژاد و مهربان؛

پارگی لباس، کاپیتان شهر خودرو را 10 سال جوان کرد!

زمان زیادی از دوئل عنابی‌پوشان مشهدی مقابل مس رفسنجان نگذشت که یک اتفاق عجیب باعث تغییر کاپیتان در جمع شاگردان مهدی رحمتی شد.

پارگی لباس، کاپیتان شهر خودرو را 10 سال جوان کرد!

به گزارش "ورزش سه" شهر خودرویی‌ها در حالی روز گذشته پذیرای مس رفسنجان بودند که به دلیل محرومیت کاپیتان خود یعنی اکبر صادقی را در کنار فرشاد فرجی در اختیار نداشتند؛ غیبت صادقی باعث شد تا رحمتی بازوبند کاپیتانی تیمش را در اختیار امین قاسمی‌نژاد بهترین بازیکن و گلزن شهر خودرو در لیگ بیستم قرار بدهد اما عمر کاپیتانی قاسمی‌نژاد در مقابل مس به 20 دقیقه هم نرسید. چرا که در یک جدال تن به تن، لباس امین دچار پارگی شد و این مسئله کاپیتان شهر خودرو را تغییر داد.

 

1569452

 

چرا که ستاره 34 شهر خودرو برای تعویض لباس به گوشه زمین رفت و بازوبند را به حسین مهربان، مهاجم جوان و 24 ساله مشهدی‌ها سپرد و او نیز در جریان بازی بازوبند را در اختیار داشت و با بازگشت قاسمی‌نژاد به زمین مسابقه نیز همچنان مهربان کاپیتان شهر خودرویی‌ها ماند؛ البته که در اواخر بازی و تعویض مهربان، دوباره بازوبند به قاسمی‌نژاد بازگشت اما پارگی لباس قاسمی‌نژاد و کاپیتانی مهربان که یکی از قدیمی‌های شهر خودرو (پدیده) به شمار می‌رود، یکی از اتفاق عجیب هفته چهاردهم نیز بود که در حوالی دقیقه 20 دیدار روز گذشته رخ داد.

 

1569453

 

عکاس: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها