کد خبر : 1735734 | 17 بهمن 1399 ساعت 13:46 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

حمزویی همچنان روی دور گل نزنی (عکس)

مهاجم الجزایری تراکتور همچنان در زدن گل ناکام است؛ او مقابل پرسپولیس هم چند موقعیت گل خوب را از دست داد.

حمزویی همچنان روی دور گل نزنی (عکس)

به گزارش ورزش سه؛ عکاشه حمزویی، در میانه های لیگ نوزدهم برای حل مشکل گلزنی تراکتور به این تیم پیوست. حضور او اما نتوانست دردی از تراکتور دوا کند. مهاجم الجزایری سرخ پوشان، فصل گذشته تنها یک بار موفق به گلزنی شد تا آنها در نقل و انتقالات تابستانی به فکر خرید مهاجمی دیگر برای تیم شان باشند.

 

تراکتوری ها بعد از آغاز بازی های لیگ برتر موفق به جذب محمدرضا عباس زاده شدند. مهاجمی که خیلی زود توانست خود را با شرایط جدید وفق داده و به گلزن اول سرخ پوشان تبدیل شود. در چنین شرایطی، حمزویی که همچنان با گل زده بیگانه بود، به نیمکت منتقل و عباس زاده به عنوان تک مهاجم در ترکیب اصلی حضور یافت.

 

1569468

 

حمزویی پیش از بازی با پرسپولیس در پنج بازی گذشته، جایی در ترکیب اصلی نداشت و در هر پنج بازی در ده دقیقه پایانی وارد زمین شد. او هفته گذشته در دقیقه 78 به عنوان بازیکن جایگزین به ترکیب تیمش اضافه شد و در حالی که می توانست در نقش یک ناجی ظاهر شود، در یک قدمی دروازه آلومینیوم و روی ریباند شوتی که خودش زده بود، با یک شوت عجیب توپ را به بالای دروازه حریف فرستاد.

 

در بازی با پرسپولیس اما کادر فنی تراکتور دست به یک تغییر تاکتیک در راستای تهاجمی تر کردن این تیم زده و با دو مهاجم تیم را به میدان فرستاد. به این ترتیب حمزویی فرصت حضور در ترکیب اصلی را بعد از مدت ها به دست آورد. مهاجم تراکتوری ها در بازگشت دوباره به ترکیب اصلی هم کاری از پیش نبرد و در حالی که چندین موقعیت مناسب برای گلزنی داشت، با بی دقتی این موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست تا همچنان عدد صفر مقابل گل های زده اش را حفظ کند.

دیدگاه‌ها