کد خبر : 1735819 | 17 بهمن 1399 ساعت 17:57 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

دربی اصفهان به کام بازیکن تیم ملی جوانان

یاسین و گلی به سبک فان باستن (عکس)

یاسین سلمانی هافبک دفاعی تیم سپاهان که در دربی اصفهان به عنوان یکی از بازیکنان تعویضی وارد میدان شد زننده یکی از گل های تیمش بود.

یاسین و گلی به سبک فان باستن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، او روی یک پاس به عمق تا انتها توپ را دنبال کرد و پیش از رسیدن شهاب گردان در موقعیت سخت توپ را تبدیل به گل کرد تا همه امیدهای ذوب آهن برای به تساوی کشاندن بازی بر باد رود چرا که گل یاسین سلمانی نتیجه بازی را 3-1 به سود سپاهان تغییر داد. البته یاسین سلمانی خیلی زودتر از دقیقه 94 می توانست دروازه ذوب آهن را روی پاس محمد رضا خلعتبری باز کند اما توپ روی پایش خوب جفت و جور نشد و ضربه اش به آرامی در دستان شهاب گردان جای گرفت. 

 

دربی اصفهان به کام بازیکن تیم ملی جوانان تمام شد. از این پس محرم نوید کیا به عنوان بازیکن تعویضی حساب بیشتری روی یاسین سلمانی باز خواهد کرد. یاسین فصل گذشته هم در بازی های زیادی در لیست تیمش قرار می گرفت اما شانس بازی پیدا نمی کرد. او با این گل حالا شانس زیادی برای بازی کردن پیدا کرده است. گل یاسین سلمانی در این بازی شبیه گل فون باستن در یورو 88 و در بازی هلند و آلمان بود که توپ را تا آخر تعقیب و در نهایت تبدیل به گل کرد. شاید در این صجنه شهاب گردان تصور نمی کرد یاسین تا انتها توپ را تعقیب و به این خوبی به توپ ضربه بزند.

 

1569651

 

1569652

 

1569724

دیدگاه‌ها