کد خبر : 1735860 | 17 بهمن 1399 ساعت 19:47 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

رحمان رضایی: برای اولین بار خوب بازی نکردیم

سرمربی ذوب آهن می گوید که پس از تغییرات مدیریت در این باشگاه، نگاه ها به تیم او بهتر شده است.

رحمان رضایی: برای اولین بار خوب بازی نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن که هفته گذشته موفق شد نخستین پیروزی خود در لیگ برتر را کسب کند، با روحیه بالا پای به شهرآورد اصفهان گذشت ولی شاگردان رضایی در این مسابقه روی دو غافلگیری و ضدحمله سریع از سوی بازیکنان سپاهان دروازه خود را باز شده دیدند و این دیدار به سود شاگردان نوید کیا به پایان رسید.


رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن در میکسدزون استادیوم فولادشهر در صحبت با خبرنگاران گفت: بازی می‌توانست خیلی بهتر از این باشد. تنها بازی بود که واقعاً خوب بازی نکردیم و در حد و اندازه‌های خودمان ظاهر نشدیم و از همان ابتدا حس کردم که بازیکنان توانی را که من انتظار داشتم نشان ندادند.


وی ادامه داد: دقیقه 14-15 بازی هم به نظرم پنالتی رخ داد. داور باید سوت می‌زد و ممکن بود سرنوشت بازی تغییر پیدا کند. چند بار صحنه را بررسی کردیم و دیدیم که پنالتی بود. مجبوریم بیشتر کار کنیم و بهتر از این باشیم. فکر می‌کنم این درس خوبی برای ما بود که در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد تغییراتی که در مدیریت این باشگاه ایجاد شد، گفت: با تغییر مدیریت، نگاه‌ها به تیم بهتر شده است. اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل حمایتی که قبلاً از ما نداشتند را حالا انجام می‌دهند. امیدوارم بتوانیم جواب حمایت های مدیرعامل جدید را بدهیم.


رضایی در خصوص درگذشت علی انصاریان عنوان کرد: خبر تاسف باری بود. او شدیداً درگیر این بیماری بود. درگذشت علی عزیز را به همه مردم کشورم و دوستداران فوتبال تسلیت می‌گویم. انصاریان جز الگوهای فوتبال بود و درگذشتش را به خانواده وی تسلیت می‌گویم و امیدوارم خدا به آنها صبر بدهد.

 

دیدگاه‌ها