کد خبر : 1735877 | 17 بهمن 1399 ساعت 20:31 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: آنچلوتی مرد قابل احترامی است

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد کارلو آنچلوتی را فردی قابل احترام توصیف کرد.

سولسشر: آنچلوتی مرد قابل احترامی است

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد در حال حاضر منچستریونایتد جدی ترین رقیب منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شود. شیاطین سرخ این هفته به مصاف اورتون خواهند رفت و اوله گونار سولسشر در نشست خبری این دیدار در مورد تقابل با کارلو آنچلوتی و شرایط تیمش صحبت کرده است.

 

شرایط منچستریونایتد: "مطمئنا انسجام موضوعی بسیار حیاتی است و ما در بازی های در خارج از خانه بسیار خوب بوده ایم. پس از شکست مقابل شفیلد، تیم ما آماده بازگشت، شروع و حرکت است. ما هر دو یا چهار روز بازی می کنیم، اما اگر از ثبات، روحیه و اعتماد به نفس بالاتری برخوردار باشیم، چه کسی می داند چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

1564537

 

ادینسون کاوانی مصدومیت شدیدی از ناحیه مچ پا داشت، اما باید آماده حضور در این دیدار باشد. در مورد اریک بایی هنوز مطمئن نیستم، اما دیگر بازیکنان مشکلی برای دیدار مقابل اورتون ندارند. سرجیو رومرو سخت کار و تمرین کرده و عضوی از گروه است. البته او در اوایل فصل تمرینات زیادی را از دست داد و دیرتر به ما پیوست. اما با حضور داوید دخیا و دین هندرسون، حضور در ترکیب برای رومرو دشوارتر شده است."

 

رویارویی با اورتون: "کارلو آنچلوتی شخصی قابل احترام است. شما به عملکرد و تاثیرگذاری این سرمربی در پاری سن ژرمن نگاه کنید. آنچه کارلتو در میلان، چلسی و رئال مادرید انجام داده را می توانید در اورتون نیز ببینید. اورتون این فصل را فوق العاده آغاز کرد و در چهار بازی خارج از خانه خود پیروز شد. وقتی مقابل تیمی مانند اورتون بازی می کنید می دانید که یک مبارزه واقعی در انتظار شماست."

دیدگاه‌ها