کد خبر : 1735956 | 18 بهمن 1399 ساعت 11:32 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

قدرت شکست پرسپولیس را داریم؛ 

آوخ: با اشک به مسابقه با شهرخودرو رسیدیم

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید مقایسه نتایج این تیم در 5 هفته ابتدایی و هفته های اخیر، موارد زیادی را نشان خواهد داد.

آوخ: با اشک به مسابقه با شهرخودرو رسیدیم  

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان با برد مقابل شهر خودرو شرایط بسیار خوبی در جدول رده‌بندی پیدا کرد. مهرداد آوخ هافبک این تیم که در سال گذشته یکی از بازیکنان کلیدی مس در رسیدن این تیم به لیگ برتر بود، در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود ودو تیم شناخت کافی از همدیگر داشتند و تقریبا در یک سطح بازی می کردیم. هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. با پاس های متعدد و پرسینگی که از جلو داشتیم توانستیم موقعیت زیادتری ایجاد کنیم و تا زمان گل، کل بازی در دست ما بود. خدا را شکر که مزد بازی خوبمان را هم گرفتیم و   بازی را بردیم. این یک  امر طبیعی است که بعد از گل  عقب کشیدیم که کمی  بازی را کنترل کنیم تا به اتمام برسد.


مس در 5 هفته اخیر صاحب سه پیروزی و دو تساوی شده است. آوخ در مورد این موضوع اینطور حرف زد: ما تازه به لیگ برتر آمدیم و  تجربه  لیگ برتری  آنچنانی  نداشتیم و به مرور زمان هر چه  قدر به جلو آمدیم تیم بهتر  و مسلط تر شد و با شرایط آشنایی پیدا کردیم. خوشبختانه طبق آمار در پنج بازی اول فصل دو امتیاز گرفته ایم و در ۸ بازی بعدی ۱۷ امتیاز. خدا را شکر روبه جلو حرکت می‌کنیم و انشاالله  روند روبه رشد مان  ادامه داشته باشد.


این بازیکن درمورد پوشیدن  پیراهن مشکی به خاطر درگذشت علی انصاریان در دیدار برابر شهر خودرو گفت: پیراهن دوم تیم ما سفید است و به  احترام شادروان علی انصاریان‌ و مهرداد میناوند این کار را کردیم. مرگ این دو عزیز شوک عجیبی به جامعه ورزشی و تیم ما وارد کرد. قبل از بازی در تمرین  دو سه نفر از  بچه ها و مربیان با اشک تمرین کردند. حتی به  حرم رفتیم و دعا کردیم که اتفاقی که می خواستیم نیفتاد. به احترام علی انصاریان مشکی  پوشیدیم. روحش شاد و یادش گرامی باد.


آوخ در پایان درمورد دیدار حساس با پرسپولیس افزود: تیم پرسپولیس نایب قهرمان آسیا و چهار سال قهرمان لیگ است. بازیکنانش سه چهار سال در کنار هم بازی  کردند. بازی سختی است. همه می دانند که تیم ما فوتبال رو به جلویی بازی می کند. امیدواریم بتوانیم برابر تیم خوب پرسپولیس هم خوب بازی کنیم و  امتیاز کامل  را بگیریم.  چون این قدرت را در تیم خودمان می بینم. می‌‍توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم و امیدواریم بخت با ما یار باشد و بتوانیم آنها را شکست دهیم.

دیدگاه‌ها