کد خبر : 1735995 | 18 بهمن 1399 ساعت 14:30 | 59K بازدید | 6 دیدگاه

مشکلی برای محرومیت نقل و انتقالات نداریم؛

شکوری: قرارداد مهدی ترابی بند فسخ ندارد

ابراهیم شکوری می‌گوید که قرارداد مهدی ترابی بدون بند فسخ امضا شده است.

شکوری: قرارداد مهدی ترابی بند فسخ ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از امضای قرارداد با مهدی ترابی در نشستی مطبوعاتی حضور یافت و در خصوص پیوستن این بازیکن گفت: ما یک قراردادی را امروز با جناب آقای ترابی به مدت یک و نیم فصل امضا کردیم، خیلی خوشامد می‌گوییم و او به خانه خودش برگشت. برگشت او خواسته هواداران، کادرفنی و باشگاه بود و امیدواریم این اتفاق موجب خیر برای پرسپولیس و ترابی شود. امیدواریم موفقیت هایی که در گذشته با آقای ترابی کسب کردیم را دوباره به دست آوریم و ادامه داشته باشیم.

 

معاون قرمزها با اشاره به قرارداد ترابی گفت: قرارداد او یک و نیم فصل و بدون بند جدایی است. یعنی آقای ترابی تا پایان لیگ بیست و یکم در پرسپولیس حضور دارند و بعد از حضور موفق در جام جهانی می‌توانند تصمیم بگیرند.

وی درباره احتمال محرومیت نقل و انتقالاتی اظهار داشت: ما پنجره مان تا این لحظه بسته نشده و با اقدامات آقای صدری و سمیعی مشکلی در بسته شدن پنجره نخواهیم داشت.

 

او راجع به خریدبازیکنانی چون اشکان دژاگه و محمد عباس زاده نیز گفت: این جلسه درباره قرارداد آقای ترابی است و بقیه را در جلسه ای دیگر در خدمت خواهیم بود.

دیدگاه‌ها