کد خبر : 1736016 | 18 بهمن 1399 ساعت 16:03 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

اشتباهاتی دارند ولی....

کومان مخالف پیکه؛ داوران علیه بارسا نیستند

رونالد کومان سرمربی بارسا با ادعای پیکه در مورد حمایت بیشتر داوران از رئال موافق نیست.

کومان مخالف پیکه؛ داوران علیه بارسا نیستند

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که این روزها روی دور برد است و روحیه مضاعفی نیز پیدا کرده، فردا باید در زمین رئال بتیس به میدان برود. دیداری حساس برای ماندن در رقابت قهرمانی به خصوص که اتلتیکوی صدرنشین به سختی امتیاز از دست می دهد.

 

 

1569947

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« هفته هاست هر سه روز یک بازی داریم و 4 بار نیز بازی های مان به 120 دقیقه کشیده است. اغلب هم دیروقت بازی می کنیم و طبعا ریکاوری سخت می شود اما وقتی بازی ها را پیروز می شوید، ریکاوری هم راحت تر می شود.»

 

استراحت ندادن به بازیکنان:« هرگز برای یک مربی خوب نیست که بگوید کدام بازی اهمیت بیشتری دارد. من هوادار تفکر بازی به بازی هستم. این بهترین روش برای ایجاد انگیزه در بازیکنان و آماده سازی است.»

 

تمدید قرارداد مسی:« فقط خود مسی می تواند در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. من که دوست دارم ماندنی شود و او را خوشحال هم می بینم. او به کیفیت بازی بارسا اضافه می کند و آینده نیز در دستان خودش است.»

 

 

1569047

 

 

بارسا در بهترین فرم:« پس از بازی با گرانادا و پیروزی 3-5  بر این تیم، همه خوشحال بودیم. کتمان نمی کنم که بیشتر از همیشه خوشحال بودیم ولی امروز هوا آفتابی است و فردا ممکن است باران ببارد. از بازی تیم برابر گرانادا بسیار رضایت داشتم ولی فردا یک بازی دیگر است و داستان متفاوتی دارد. باید یک بار دیگر نشان دهیم که در مسیر درستی قرار داریم.»

 

وضعیت سرجی روبرتو پس از مصدومیت جدید:« او قطعا به بازی رفت برابر پی اس جی نمی رسد که خبر بدی برای خودش و ما بود. بین دو نیمه بازی با گرانادا از او در مورد شرایطش سوال کردم و گفت که همه چیز خوب است و مشکلی ندارد. هشت دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که مصدوم شد. امروز با او صحبت کردم و هدفم روحیه دادن بود.»

 

 

1569457

 

 

حرف های پیکه در مورد حمایت داوران از رئال:« این حرف های او هستند و از نظر من داوران بر علیه بارسا نیستند. البته که فصل جاری برخی تصمیمات داوران به سود ما نبوده است؛ از جمله همین اعلام پنالتی علیه ما در بازی با گرانادا که معتقدم درست نبود ولی نه به این معنا که بر علیه ما قضاوت می کنند. وی ای آر هم داریم تا اشتباهات کمتر شوند. ترجیح می دهم اینگونه فکر کنم که داوران چیزی که می بینند را سوت می زنند.»

 

دیدگاه‌ها